jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
49 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har fået et sted at bo!!!

pr. 1/7 har vi det lækreste lille rækkehus i 2 plan, 2 år gammelt og med udsigt over et lækkert stort grønt område og en sø og over selveste Øresund -WAUW WAUW!!!

Der var hård kamp om huset (som blev sat til leje i formiddags), men vi VANDT!!! YAY... det ligger 10 min fra mine forældre, det lækreste område, tæt på indkøb og tæt på institutioner

Det virker helt uvirkelig at vi skulle finde så perfekt et hus!!!

YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er det dejligt for jer

Ja nogle gange kan man bare være så heldig.. Først en fantastisk kæreste, så en dejlig datter og nu et hus til jer.. SKØNT

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Hvor er det dejligt for jer

Ja nogle gange kan man bare være så heldig.. Først en fantastisk kæreste, så en dejlig datter og nu et hus til jer.. SKØNT

tak.. jamen jeg trængte sgu også til lidt medvind, og det skal jeg da love for at jeg får nu!

Anmeld

13. juni 2010

LilyMarleen

Hvor er det bare godt! Er riiiiiiiiiiiimelig meget misundelig. Vi leder og leder og leder. Også leder vi igen lidt mere! Men syntes det virker håbløst! Det her er dog i Randers. Men vi har fået konstateret skimmelsvamp i opgangen, og jeg har termin om 6 uger. Såå jeg er efterhånden ved at være temmelig desperat!.

Men stort tillykke  

Anmeld

13. juni 2010

Svei

FANTASTISK:.....så godt...tillykke...håber du smider nogle billeder ind når I overtager det.. hvornår kan I flytte ind, hvor stort er det, er prisen god...

Og ja... er jo lidt nysgerrig...altid så skønt at skulle flytte i noget man er glad for og så tæt på dine forældre, betyder bare alt at have dem tæt på..

Anmeld

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

tak.. jamen jeg trængte sgu også til lidt medvind, og det skal jeg da love for at jeg får nu!

Ja det må man sige.. stort tillykke

Anmeld

13. juni 2010

B&J

Jeg hvor er jeg glad på jeres vejne ej hvor dejligt JUBII JUBBII for jer

Anmeld

13. juni 2010

Munder

Jamen stort tillykke med det. Du skriver ud til Øresund, betyder det, at I skal til at skifte landsdel?

Anmeld

13. juni 2010

Becks

hVOR ER DET FEDT FOR JER SØDE (sorry caps)

Det er da helt igennem fantastisk.. Og så kommer dig og smukke Laura jo MEGET tættere på MOI her

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

M. Randa skriver:

Hvor er det bare godt! Er riiiiiiiiiiiimelig meget misundelig. Vi leder og leder og leder. Også leder vi igen lidt mere! Men syntes det virker håbløst! Det her er dog i Randers. Men vi har fået konstateret skimmelsvamp i opgangen, og jeg har termin om 6 uger. Såå jeg er efterhånden ved at være temmelig desperat!.

Men stort tillykke  

ej, æv! Jeg troede der var meget i det område? Men det er bare så svært at finde noget der lever op til alle ens krav... men det har vi fundet nu.. jubii!! og så er det endda til at betale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.