En tå for meget - erfarringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

isimaven

ej jeg syntes nok hun havde 6 tæer på nogle af billederne på facebook men de kunne selvfølgelig have været rystet  

så er der bare mere af hende hihi, men dog aldrig rart med bedøvelse af de små, jeg synes I træffer det helt rette valg af fjerne den netop af mobbe hensyn, men lækker er hun den lille mus

Rakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

LISBETH:-)

Jeg har ingen erfaring med en ekstra tå, men har da efterhånden en del erfaring med at ligge de små i nakose. Og det er aldrig nemt, og det bliver aldrig nemmere. Operations mæssig kunne jeg ikke forestille mig at det tager længe, Viktor har fået 2 katheter undersøgelser (den ene som ballon udvidelse) disse tog ca 1½ time hver fra vi gik til vi kom igen.

Og 1 åben hjerte kirugi hvor de skulle flytte blodåre, denne tog 4½ time fra vi gik til de ringede og sagde at nu var de ved at vække ham.

Så jeg tror det er noget de kan gøre rigtig hurtig.

Efter hvad der står her (det er et privat hospital) lyder det som om det er et lille indgreb. Selv om det altid vil være stort for forældrene

http://www.opa.dk/Ekstra-t%C3%A6er---ekstra-fingre-78.aspx

Puha det lyder hårdt. Så er en ex. tå jo vand i forhold til!!!!

Tusind tak for linket - det lyder jo "nemt"

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

isimaven skriver:

ej jeg syntes nok hun havde 6 tæer på nogle af billederne på facebook men de kunne selvfølgelig have været rystet  

så er der bare mere af hende hihi, men dog aldrig rart med bedøvelse af de små, jeg synes I træffer det helt rette valg af fjerne den netop af mobbe hensyn, men lækker er hun den lille mus

Rakel

Tak søde Rakel. Ja man kan nemlig godt se det på ihvertfald et af billederne, men det er nok kun hvis man ser ordentlig efter, eller ved det. Der er ihvertfald ingen der har kommenteret det :-)

Det er faktisk heller ikke noget jeg som sådan tænker over til dagligt, for hun er bare så skøn at man helt glemmer hendes lille "fejl"

Anmeld

10. juni 2010

Moar'en

lisbeth2910 skriver:

Puha det lyder hårdt. Så er en ex. tå jo vand i forhold til!!!!

Tusind tak for linket - det lyder jo "nemt"

Det er altid hårdt at ligge de små i nakose uanset hvad det er de fejler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.