En tå for meget - erfarringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

slettet_7530

Uhh de små babytæer er lige til at spise, uanset om der er 5 eller 6, lækre er de i hvertfald.

Kan godt forstå i har taget det valg på jeres datters vegne, forstår også udemærket dine frustrationer  håber du kan få lidt info fra andre mødre der har stået i det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Vial

DK skriver:

Hej

Det ligner (uden jeg er læge eller noget) at den er nem at fjerne og at det ikke kommer til at blive grimt eller noget, fordi at den netop sidder helt ude på siden!

Jeg kan godt forstå at i gerne vil have den fjernet, for det er jo et unødigt mobbe-moment at give sig barn, når der er muligheder for det modsatte!  Derudover, tænk hvis hun aldrig kunne gå i ex. stilletter som voksen! Altså det vil da være ret træls, he he...

Jeg mener at Dorthemus (Runas mor), herinde fra, hendes datter Runa har vist også en tå og finger i overskud. Du kan evt. spørge hende hvad hun er blevet oplyst!

Knus

Runas ekstra vedhæng er uden knogler og hænger i tyndt hud indtil hhv fødder og hænder. Så de kan vist tages af ved af snøre dem ind. Ikke noget med fuld narkose. Naturen er da underfundig med de ekstra tæer og fingre.

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

Sulajma skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt

Ja, det er synd for den lille mus, at hun skal bedøves - det er altid uhyggeligt som mor eller far at skulle se på.

Håber alt det bedste

Uha ja, min store pige har fået dræn i ørerne, og jeg synes det var frygteligt at sidde og kigge på at hun blev bedøvet.

Tak

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Sikke en fin lille fus  Det skal nok gå godt. Sig mig skulle Runas mor (dorthe) ikke igennem det samme ??? bare på hænderne..

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus