En tå for meget - erfarringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

slettet_7530

Uhh de små babytæer er lige til at spise, uanset om der er 5 eller 6, lækre er de i hvertfald.

Kan godt forstå i har taget det valg på jeres datters vegne, forstår også udemærket dine frustrationer  håber du kan få lidt info fra andre mødre der har stået i det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Vial

DK skriver:

Hej

Det ligner (uden jeg er læge eller noget) at den er nem at fjerne og at det ikke kommer til at blive grimt eller noget, fordi at den netop sidder helt ude på siden!

Jeg kan godt forstå at i gerne vil have den fjernet, for det er jo et unødigt mobbe-moment at give sig barn, når der er muligheder for det modsatte!  Derudover, tænk hvis hun aldrig kunne gå i ex. stilletter som voksen! Altså det vil da være ret træls, he he...

Jeg mener at Dorthemus (Runas mor), herinde fra, hendes datter Runa har vist også en tå og finger i overskud. Du kan evt. spørge hende hvad hun er blevet oplyst!

Knus

Runas ekstra vedhæng er uden knogler og hænger i tyndt hud indtil hhv fødder og hænder. Så de kan vist tages af ved af snøre dem ind. Ikke noget med fuld narkose. Naturen er da underfundig med de ekstra tæer og fingre.

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

Sulajma skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt

Ja, det er synd for den lille mus, at hun skal bedøves - det er altid uhyggeligt som mor eller far at skulle se på.

Håber alt det bedste

Uha ja, min store pige har fået dræn i ørerne, og jeg synes det var frygteligt at sidde og kigge på at hun blev bedøvet.

Tak

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Sikke en fin lille fus  Det skal nok gå godt. Sig mig skulle Runas mor (dorthe) ikke igennem det samme ??? bare på hænderne..

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

Hej så svarer Runas mor lige også  Mit kære barn er født med ekstra vedhæng på begge hænder OG begge tæer. De sidder kun vedhæftet med hud/væv og altså ikke knogle så jeg forestiller mig, at indgrebet bliver relativt nemt at udføre uden de store gener for Runa.

Vi venter p.t. på en indkaldelse på Ortopædkirurgisk Afd. på Riget.

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

jeg har ikke erfaring med det, men vil bare tilføje at det siges børn født med en ekstra tå er yderst intelligente Bare lige bonus info som kan være rar at have

(intelligensen skulle i øvrigt ikke forsvinde sammen med tåen )

Ihh jamen det bekræfter jo bare hvad jeg allerede ved, at Runa er SUPER intelligent, med sine fire ekstra vedhæng

Anmeld

10. juni 2010

albertesmor skriver:

Uhh de små babytæer er lige til at spise, uanset om der er 5 eller 6, lækre er de i hvertfald.

Kan godt forstå i har taget det valg på jeres datters vegne, forstår også udemærket dine frustrationer  håber du kan få lidt info fra andre mødre der har stået i det samme.

Alle børn i familien synes det er lidt sjovt at lille Elina har 11 tæer

Min store pige fortalte den første dag, efter Elina blev født, i børnehaven, at hendes lillesøster har 11 tæer de havde  så rettet hende hele dagen og sagt at man kun har 10 tæer. Jeg måtte så fortælle at det faktisk var rigtigt

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus skriver:

Hej så svarer Runas mor lige også  Mit kære barn er født med ekstra vedhæng på begge hænder OG begge tæer. De sidder kun vedhæftet med hud/væv og altså ikke knogle så jeg forestiller mig, at indgrebet bliver relativt nemt at udføre uden de store gener for Runa.

Jeg fik også afvide at det var meget mere simpelt og fjerne hvis der  ikke var knogle i.

Anmeld

10. juni 2010

Sulajma

dorthemus skriver:

Må vi ikke se billeder af det også ?

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

dorthemus skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.