En tå for meget - erfarringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Alle børn i familien synes det er lidt sjovt at lille Elina har 11 tæer

Min store pige fortalte den første dag, efter Elina blev født, i børnehaven, at hendes lillesøster har 11 tæer de havde  så rettet hende hele dagen og sagt at man kun har 10 tæer. Jeg måtte så fortælle at det faktisk var rigtigt

Zafirs datter Idun synes også det er mega sejt (hun er 6 år) og synes det er synd at de skal fjernes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

dorthemus

Sulajma skriver:

Må vi ikke se billeder af det også ?

Jo de kan godt ses på nogle af de billeder jeg allerede har lagt ud på baby.dk

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik også afvide at det var meget mere simpelt og fjerne hvis der  ikke var knogle i.

Det lyder godt..jeg håber de snart skriver så. Synes det er synd hvis hun skal vente for længe.

Anmeld

10. juni 2010

Sulajma

dorthemus skriver:

Jo de kan godt ses på nogle af de billeder jeg allerede har lagt ud på baby.dk

Det har jeg godt kigget, men ville gerne se det tættere på - hvis det var

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

Sulajma skriver:

Det har jeg godt kigget, men ville gerne se det tættere på - hvis det var

Har ikke noget der er tættere på end det

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Det lyder godt..jeg håber de snart skriver så. Synes det er synd hvis hun skal vente for længe.

Jeg fik brev i fredags om at vi skal komme d. 10. september også på ortopædkirurisk afd. på riget. Så mon ikke du også snart får brev og skal komme omkring september. De har skrevet til mig at der er ventetid, derfor kan vi først komme til. til september.

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg fik brev i fredags om at vi skal komme d. 10. september også på ortopædkirurisk afd. på riget. Så mon ikke du også snart får brev og skal komme omkring september. De har skrevet til mig at der er ventetid, derfor kan vi først komme til. til september.

Det krydser jeg fingre for

Anmeld

10. juni 2010

slettet_7530

Alle børn i familien synes det er lidt sjovt at lille Elina har 11 tæer

Min store pige fortalte den første dag, efter Elina blev født, i børnehaven, at hendes lillesøster har 11 tæer de havde  så rettet hende hele dagen og sagt at man kun har 10 tæer. Jeg måtte så fortælle at det faktisk var rigtigt

Ja der må være opstået lidt forvirring omkring 10 eller 11.

Men lækre tæer og dejlig stor pige du har på din profil.

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ihh jamen det bekræfter jo bare hvad jeg allerede ved, at Runa er SUPER intelligent, med sine fire ekstra vedhæng

det er der da slet ingen tvivl om, søde!

Anmeld

10. juni 2010

Moar'en

lisbeth2910 skriver:

Min dejlige vidunderlige datter Elina der er 14 dage gammel. er født med 6 tæer på venstre fod. Der er tale om en ex. fungerende lilletå dvs. der er knogle i den.

Vi har fået brev om at vi d. 10. september skal på rigshospitalet og have den røntgenfotograferet og derefter på ortopæd kirurisk afd. for at snakke om hvordan og hvornår den skal fjernes.

Er der andre der har erfarringer de gerne vil dele ud af? Jeg er klar over at den skal fjernes ved en operation og det foregår i fuldbedøvelse men ved ikke om det er et længere varende indgreb og hvor smertefuld det efterfølgende bliver.

Lisbeth

Jeg har ingen erfaring med en ekstra tå, men har da efterhånden en del erfaring med at ligge de små i nakose. Og det er aldrig nemt, og det bliver aldrig nemmere. Operations mæssig kunne jeg ikke forestille mig at det tager længe, Viktor har fået 2 katheter undersøgelser (den ene som ballon udvidelse) disse tog ca 1½ time hver fra vi gik til vi kom igen.

Og 1 åben hjerte kirugi hvor de skulle flytte blodåre, denne tog 4½ time fra vi gik til de ringede og sagde at nu var de ved at vække ham.

Så jeg tror det er noget de kan gøre rigtig hurtig.

Efter hvad der står her (det er et privat hospital) lyder det som om det er et lille indgreb. Selv om det altid vil være stort for forældrene

http://www.opa.dk/Ekstra-t%C3%A6er---ekstra-fingre-78.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.