der er 20 mdr i mellem vores og ja, indrømmet det var røv hårdt i starten og vi snerrede meget af hinanden fordi vi ingen frihed havde OVERHOVEDET og fordi vi var trætte konstant.
Men det er da nu bedre og nu bliver han snart 3 og hun er 15 mdr.
Det der tog hårdt på mig var at min lille dreng skulle dele al den opmærksomhed han før selv havde fået, med en anden baby..og han var jo stadig min lille dreng.
DEt gjorde ondt når jeg var nødt til at sige nej skat, mor kan ikke lige tegne lige nu, mors skal lige give lillesøster mad. Nej skat,mor kan ikke lige lege nu, lillesøster skal skiftes og i bad. Nej mor kan ikke, kan du ikke lige selv....
Så selv om vi prøvede at give ham god kvalitetstid følte jeg stadig jeg havde taget mig selv fra ham i en alt for tidlig alder.
Jeg er godt klar over at han ikke har taget skade af det, men det var nu alligevel hårdt. Især fordi han ikke var god til at lave noget selv, mig og farmand har ALTID skulle lege med ham.
Men allerede nu har de jo lidt glæade af hinannden selv om de også er begyndt at slås om alting, skubbe osv:-)
Så er sikker på de nok skal hygge sig frem over, men opstarten var meget hård. Men det kan helt sikkert lade sig gøre, man skal bare arbejde meget på at nr 1 kan lave de samme ting som før, altså komme i svømmehallen som altid osv osv. Og man skal arbejde meget mere på sit parforhold!!
Anmeld