Hej Alle..
Jeg har fundet ud af jeg er gravid, og det jo ellers dejligt...
Vi har i forvejen en lille pige og for 1½ måneds tid siden begyndte jeg at få lyst til en gang at blive gravid igen... jeg har ellers lige siden vi fik vores pige, sagt at jeg ikke ville have flere, synes det var hårdt nok at få den første. Men efterhånden som tiden gik, og hun blev ældre, begyndte det jo at blive nemmere og nemmere og hun sov igennem og man så alt det hun lærte og hvor dejligt hun udviklede sig, og så begyndte jeg at tænke at jeg en dag godt ville have en mere.
Nu jeg jo så blevet gravid, men vores pige er kun 9 måneder, og lige startet i dagpleje, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvis det havde været om 1 år, ville jeg være rigtig glad, men nu jeg alligevel i tvivl. Synes det næsten er for tidligt at få en mere, da hun jo stadig er min lille baby. Det ene øjeblik ved jeg, at jeg ikke kan få en abort og det næste øjeblik tænker jeg at jeg da aldrig vil ku klare at få en mere allerede - hvad hvis det bliver for hårdt for mig med to små og det hele går galt. Og tænker meget om jeg overhoved kan elske begge to lige meget... emilia vores lille pige er jo min dejlige baby, kan man stadig give hende lige så meget kærlighed hvis der kommer en mere.
Håbede nogen der har fået børn kort tid efter hinanden læser det her, og kan komme med råd?
Min søster siger hun tror jeg allerede har bestemt mig, fordi jeg snakker meget om hvis det nu var vi beholdt det og fordi jeg tænker på navne og sådan, men økonomisk tænker jeg at det bliver for hårdt, og jeg bange for jeg ikke er stærk nok til to små.
kærlig hilsen
Anmeld