Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fødte for 2 uger siden, og alle var så søde og tænke på en gave til min store datter der snart bliver 3 år.
Det største hit er en puletaske til dukkerne. Den slæber hun med over alt nu. Hun fik også et puslebord som er et hit.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbeth2910 skriver: Jeg fødte for 2 uger siden, og alle var så søde og tænke på en gave til min store datter der snart bliver 3 år. Det største hit er en puletaske til dukkerne. Den slæber hun med over alt nu. Hun fik også et puslebord som er et hit.
Fedt! Tror også det ender med en pusletaske!
MetteMorTil3 skriver: jeg ved at man kan købe "storesøster-medaljer". Mine piger fik sådan en hver. De var vist nok købt i én butik med blandende udvalg varer - lidt ligesom Tiger-butik-kæden. Butikken lå i rødovre centrum (hvis du evt. bor i nærheden), men jeg kan desværre ikke huske hvad den hed.
jeg ved at man kan købe "storesøster-medaljer". Mine piger fik sådan en hver.
De var vist nok købt i én butik med blandende udvalg varer - lidt ligesom Tiger-butik-kæden.
Butikken lå i rødovre centrum (hvis du evt. bor i nærheden), men jeg kan desværre ikke huske hvad den hed.
Tror det er ærlige Bent man kan få dem i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128