Hvad køber man til den nybagte storesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

millesofie

TbCp skriver:

Min veninde har lige fået en lille datter d. 5. juni. På lørdag skal jeg ud og besøge dem og tager selvfølgelig en gave med til den lille ny... men hun har en storesøster på 2 1/2 og jeg vil også rigtig gerne have en lille gave med til hende... men hvad pokker finder man på?
Havde overvejet en lille dukke, men tror bare hun har rigeligt af dem...
Hvad giver man sådan en nybagt storesøster?

jeg har ikke set hvad de andre skriver men jeg tror jeg ville købe noget pænt med glimmer

hår pynt, små fine sko eller en sød taske, prøv H&M de har massere af sådanne ting til småstore prinsesser og så kan man også få noget ordenligt uden at bruge for mange penge

og tjek først med moren hvilken str sko for de har bare nogle rigtig søde nogle.. (glæder mig sådan til tinke kan gå)

mvh Mille-Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Ida.

Puslespil eller dvd-film...ellers bøger, dukker eller prinsesseting, som de andre foreslår - gerne noget der får hende til at føle sig som noget særligt ellers som du skriver, så har hun sikkert mange dukker, og ting der kan bruges sammen med dukke, som hun ser blive brugt til lillesøster; autostol, dukkevogn/lift, pusletaske, bleer, sutteflaske, stofbleer...

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Puslespil eller dvd-film...ellers bøger, dukker eller prinsesseting, som de andre foreslår - gerne noget der får hende til at føle sig som noget særligt ellers som du skriver, så har hun sikkert mange dukker, og ting der kan bruges sammen med dukke, som hun ser blive brugt til lillesøster; autostol, dukkevogn/lift, pusletaske, bleer, sutteflaske, stofbleer...

Aj... hun skal da have en pusletaske med div i.... tror jeg ville være et hit!

Anmeld

8. juni 2010

Ida.

TbCp skriver:

Aj... hun skal da have en pusletaske med div i.... tror jeg ville være et hit!

Helt sikkert! Annika legede meget "mor" med sine dukker, da Lina var baby - og Annika var immervæk kun 20 mdr, da Lina blev født, så en 2½-årig vil med garanti lege endnu mere "mor" overfor sine dukker - og kunne parallel-pusle dukken er et sikkert hit ellers kan man også få dukkebadekar og -tilbehør....det kunne også være en idé

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Helt sikkert! Annika legede meget "mor" med sine dukker, da Lina var baby - og Annika var immervæk kun 20 mdr, da Lina blev født, så en 2½-årig vil med garanti lege endnu mere "mor" overfor sine dukker - og kunne parallel-pusle dukken er et sikkert hit ellers kan man også få dukkebadekar og -tilbehør....det kunne også være en idé

Mon ikke alt sådan noget kan findes i BR?

Anmeld

8. juni 2010

Ida.

TbCp skriver:

Mon ikke alt sådan noget kan findes i BR?

Jo - eller toys'r'us - de har større udvalg af alt, så sikkert også i dukkeudstyr

Anmeld

8. juni 2010

millesofie

jo det hele kan findes i BR og et lille råd i steden for at købe de der 3 dukke bleer i br til en mil så køb pampers newborn de aller mindste de er et sikkert hit

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Jo - eller toys'r'us - de har større udvalg af alt, så sikkert også i dukkeudstyr

Der må jeg ud Tak for ideen

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

millesofie skriver:

jo det hele kan findes i BR og et lille råd i steden for at købe de der 3 dukke bleer i br til en mil så køb pampers newborn de aller mindste de er et sikkert hit

Ja det var da en ide.... eller måske de der til for tidlig fødte..

Anmeld

8. juni 2010

Ida.

TbCp skriver:

Ja det var da en ide.... eller måske de der til for tidlig fødte..

Annika brugte også newborn-bleerne til sine dukker - og bruger dem stadig - gemte en stak, da Lina voksede ud af dem og de kan jo genbruges MAAAAAANGE gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.