Hvad køber man til den nybagte storesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

MoarTil4

TbCp skriver:

Min veninde har lige fået en lille datter d. 5. juni. På lørdag skal jeg ud og besøge dem og tager selvfølgelig en gave med til den lille ny... men hun har en storesøster på 2 1/2 og jeg vil også rigtig gerne have en lille gave med til hende... men hvad pokker finder man på?
Havde overvejet en lille dukke, men tror bare hun har rigeligt af dem...
Hvad giver man sådan en nybagt storesøster?

jeg ved at man kan købe "storesøster-medaljer". Mine piger fik sådan en hver.

De var vist nok købt i én butik med blandende udvalg varer - lidt ligesom Tiger-butik-kæden.

Butikken lå i rødovre centrum (hvis du evt. bor i nærheden), men jeg kan desværre ikke huske hvad den hed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

TbCp

KajaH skriver:

Hvor gammel er hun?

2 1/2år

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

nannanadja skriver:

en lille dukke --så har hun også fået en lille baby som mor  så kan du købe tilbehør til dukke...

puslespil... dem hvor brikkerne skal passe ned i brættet ved ikke lige hvad det hedder..

En dukke er klart med i overvejelserne

Anmeld

8. juni 2010

KajaH

KajaH skriver:

Hvor gammel er hun?

Arj undskyld. Jeg er syg, og tåger rundt. Havde ikke lige set du havde skrevet det.
Dengang jeg blev storesøster fik jeg et ur, jeg var godt nok næsten fire. Husker det stadig, for jeg følte mig som den store nu, for store børn kan klokken

Ellers synes jeg mange af de andre er kommet med gode forslag.

Kaja

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

foto på lærred skriver:

Min datter er næsten samme alder her er noget af det hun kan lide af lege med:

kaffestel, alle mulige madting til hendes køkken (kan købes i Fætter BR) bøger, en lille taske (formet som en blød kanin som kan åbnes og derved et "hemmeligt" rum til brikker eller hvad hun nu finder på.

Ved ikke hvad det hedder, men sådan nogle små perleagtige ting som man putter ned i en hvid plade (kan skubbes ud på bagsiden af pladen) et lægesæt, et værktøjssæt. Hvis det skal være noget i forbindelse med fødsel så er bogen også en god ide. Men hun er nok næsten for lille til at vide hvad det rigtig er, så bare noget hun kan lege med, så bliver hun nok glad. Sødt af dig også at tænke på hende.

Ja sådan en taske... eller evt en af de der små kufferter... det elsker min datter

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Loppe skriver:

Hvad med en lille fin paraply?

Ville ihvertfald passe fint til det danske sommervejr

Anmeld

8. juni 2010

KajaH

TbCp skriver:

2 1/2år

Åhh nej nu fik jeg ikke citeret det til denne her. Det går da bare godt i dag

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

KajaH skriver:

Åhh nej nu fik jeg ikke citeret det til denne her. Det går da bare godt i dag

Hehehe

Anmeld

8. juni 2010

Anne85

"Lottes lillebror" eller andre bøger om at blive storesøster...

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Anne85 skriver:

"Lottes lillebror" eller andre bøger om at blive storesøster...

Tror nok hun har fået den der Lotte bog... men en bog er måske en meget god ide... der må være flere af slagsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.