Hvad køber man til den nybagte storesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.698 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

TbCp

Min veninde har lige fået en lille datter d. 5. juni. På lørdag skal jeg ud og besøge dem og tager selvfølgelig en gave med til den lille ny... men hun har en storesøster på 2 1/2 og jeg vil også rigtig gerne have en lille gave med til hende... men hvad pokker finder man på?
Havde overvejet en lille dukke, men tror bare hun har rigeligt af dem...
Hvad giver man sådan en nybagt storesøster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Trolde_mor

Hm.. må indrømme at jeg ikke har noget forslag.

Men kan se Liva er 2 år og 9 mdr. så måske du kunne se på hvad hun syntes er det bedste af det bedste legetæj lige nu?

Evt. noget dukke-baby ting, så pigen kan være med når mor ordner den rigtige baby? Og på den måde være med, og stadig få mors opmærksomhed? Ved ikke.. men har man set i nanny-programmer skulle være helt ideelt

Anmeld

8. juni 2010

oo

hvad med en bog om at blive storesøster? der plejer at være sådan nogle pege/læs-let bøger om emnet...

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

hvad med en bog om at blive storesøster? der plejer at være sådan nogle pege/læs-let bøger om emnet...

Ja det har jeg også overvejet..... må forbi en bogbutik og se hvad de har

Anmeld

8. juni 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

det var også lige det jeg tænkte!

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

LN_ mor skriver:

Hm.. må indrømme at jeg ikke har noget forslag.

Men kan se Liva er 2 år og 9 mdr. så måske du kunne se på hvad hun syntes er det bedste af det bedste legetæj lige nu?

Evt. noget dukke-baby ting, så pigen kan være med når mor ordner den rigtige baby? Og på den måde være med, og stadig få mors opmærksomhed? Ved ikke.. men har man set i nanny-programmer skulle være helt ideelt

Mmm ja... en bæresele, klapvogn eller lign. til dukken.... måske en meget fin ide...

Anmeld

8. juni 2010

KajaH

Hvor gammel er hun?

Anmeld

8. juni 2010

nannanadja

en lille dukke --så har hun også fået en lille baby som mor  så kan du købe tilbehør til dukke...

puslespil... dem hvor brikkerne skal passe ned i brættet ved ikke lige hvad det hedder..

Anmeld

8. juni 2010

foto på lærred

Min datter er næsten samme alder her er noget af det hun kan lide af lege med:

kaffestel, alle mulige madting til hendes køkken (kan købes i Fætter BR) bøger, en lille taske (formet som en blød kanin som kan åbnes og derved et "hemmeligt" rum til brikker eller hvad hun nu finder på.

Ved ikke hvad det hedder, men sådan nogle små perleagtige ting som man putter ned i en hvid plade (kan skubbes ud på bagsiden af pladen) et lægesæt, et værktøjssæt. Hvis det skal være noget i forbindelse med fødsel så er bogen også en god ide. Men hun er nok næsten for lille til at vide hvad det rigtig er, så bare noget hun kan lege med, så bliver hun nok glad. Sødt af dig også at tænke på hende.

Anmeld

8. juni 2010

Ina33

Hvad med en lille fin paraply?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.