Første gang fortalte vi ikke nogen, at vi tog på fødegangen, ikke før kl. 5 om morgenen, da vores hund skulle luftes af svigerfar inden han tog på job. Og Søren sagde meget strengt at VI nok sku lade høre fra os, så de behøvede "kun" at afvente nyt..
Kl. lidt i 9 ringede han til min mor, som jeg havde en aftale med kl. 9 og sagde følgende:
Hvis du vil have de rundstykker, så må du købe dem selv, for Majken kommer altså ikke (stilhed)..... OG forresten så er du blevet mormor...
Så hun kom i løbet af et par timer, hun skulle lige købe ting og gaver først, så hun kom slæbende med frugt, juice, ammebh'er og blade... Men vi har også et rigtig godt forhold.
Tror svigerfamilien fik lov at komme samme aften, og ellers kom folk dryssende over nogle dage.
Et besøg irriterede mig virkelig, Mandens kusine og fætter, som jeg intet har med at gøre, troppede op på førstedagen på patienthotellet, det kunne jeg godt have været foruden. Synes det var dem der stod os nær, der have "førsteret".
Men vær ikke bange for at sige fra, først når du har født, ved du hvad du har lyst til.
Da jeg fik Anton om morgenen, skulle min svigerfar holde rund fødselsdag om aftenen, og folk kiggede hurtigt ind og smuttede så til fest, og jeg havde en skøn aften helt alene med mit nyt vidunder... Og senere kom Storebror hjem og puttede... Faren fik så lige fejret igennem at han igen var nybagt far