Hvornår tog du dit barn i bad første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Omkring 10-14 dage mener jeg.. Altså vi var på hospitalet i to dage og så kom vi hjem og ventede lige en dag med at bade hende - det var helt fint, så kunne hun lige vænne sig til tanken om at komme ud og lad mig sige det sådan, det var altså hellere ikke noget hit første gang  nøj hun var sur. hehe

Men den er sku lidt klam til sidst den navlestreng. Lige pludselig falder den bare af og så er det hele normalt igen  Det kan godt lugte lidt da det er gammelt og størknet blod, men det er normalt.

Haha, nej kunne lige se det for mig..  

Ja det er lidt ulækkert med den navlestreng men den ryger jo heldigvis af igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

hov skal lige huske dig på klokken 11

Du er en sveske  Har sat alarmen

Anmeld

8. juni 2010

millesofie

Risen skriver:

Er lidt usikker på hvornår jeg må bade den lille efter fødslen.. Nogle jordmødre siger jo at man slet ikke må bade den lille før navlestumpen er faldet helt af, hvor andre ryster på hovedet af den påstand.. Hvad gjorde I?.. Hvornår badede I den lille for første gang?

jeg badede tinke 4 dage efter at navlen var faldet af (blev dog plet vasket, mest forneden)

vi har en del allergi i vores familie så var derfor lidt bekrymret, så jeg ventede til alt fosterfedt var suget ind og navle snask væk og ja ved ikke om det er derfor men hun har ikke været syg eller haft mave problemmer, knopper eller andet

Anmeld

8. juni 2010

Mor Til Julie<3

Jeq badet min datter 5 daqe efter hun blev født ...

Vi fik afvide på syqehuset a de må blive badet 4 daq efter de er blevet født ...

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Vi var indlagt på neo, og hun var 2-3 dage gammel da hun kom i bad...

Anmeld

8. juni 2010

Vidunderligeunger

hvad gør man egentlig ved navlen efter  stumpen er faldet af?? 

Anmeld

8. juni 2010

lonemus

4 dage gammel - ved dem begge to!

De badede i babyolie. De fik vasket hår, da de begge havde rigtig meget, tykt hår

Anmeld

8. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mathilde blev badet da vi lå på barselsgangen å sygehuset - mener hun var 3 dage gammel. Dog er det uden sæbe, og kun i tilpas varmt vand.

Anmeld

8. juni 2010

lonemus

BlyViol skriver:

Ingenting! Den kan være en smule fugtig bagefter, hvor man bare dupper lige så forsigtigt på den. ellers gør man igenting!

Lone

Anmeld

8. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

Vasker den? hehe... Vi smed stumpen ud sammen med en ble, og vaskede navlen efterfølgende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.