Hvad skal i lave i dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

morethanperfect

Naannaa87 skriver:

årh hvor hygge imorgen har min kæreste fridag så der må vi os tage en hyggedag

Ja , det er altid godt .! Og vigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Naannaa87 skriver:

Det er både super hyggeligt at det regner som det gør men samtidig virkelig kedeligt..

Jeg tror dagen i dag står på rengøring og råhygge med William vejret er ikke til andet..

Hvad skal i lave sådan en regnfuld mandag ?

Jeg skal heldigvis absolut ingenting ud over evt. lidt indkøb.

Ud over det skal jeg bare slappe helt af, efter 5 dage med festival. Så nu skal der bare soves ud og hygges under dynen sammen med min vaps

Anmeld

7. juni 2010

CarinaSB

jeg har fået gjort lidt rent og ryddet op .. Noah startede i Dp sidste mandag .. så nu kan jeg få lavet en smugle imens at han er afsted .. 

Anmeld

7. juni 2010

DLM

Tja vejret er godt nok mest til hygge film og lidt vasketøj m.v. Men har været oppe og trække psykologi case i dag så sidder og stresser og laver synopsis, samtidig med lillemanden sparker lystigt i højre side puha.

Ditte 36+3

Anmeld

7. juni 2010

Silvermist1

Jeg har været ude i regnvejret sammen med min Victoria. Øv, synes ellers ikke om at trave rundt med en barnevogn i regnvejr. Men uanset vejr og vind, så skulle der handles ind til boller i karry og alm boller. Min ældste pige, Isabella, skal nemlig have boller med hen i dagplejen i morgen. Hun fylder nemlig 3 år på torsdag, min store dejlige pige, som alligevel stadig er min lille dejlige pige 

Jeg skulle også hen i Fitness World for at melde mig ud (forhåbentlig kun på ubestemt tid), da jeg ikke har tid el. overskud til at tage min træning seriøst for tiden. Så er det jo spild af penge, at være medlem. Og man kan kun udmelde sig via personlig henvendelse.

Siden vi kom hjem har vi bare hygget

Anmeld

7. juni 2010

Kloster

Naannaa87 skriver:

Det er både super hyggeligt at det regner som det gør men samtidig virkelig kedeligt..

Jeg tror dagen i dag står på rengøring og råhygge med William vejret er ikke til andet..

Hvad skal i lave sådan en regnfuld mandag ?

hej hej...

Ja sikke en regnvejsdag. Men jeg har været på arb 7-12.30. Har haft lang vagt i weekenden (til 15.30) så uanset vejr, nyder jeg min dag. Har nemlig fri i 2 dage nu.

Nå men jeg har handlet lidt ind, slog dej op til boller og hentede Mads i bh. Bollerne er i ovnen og franskbrødsdejen hæver i skålen. Uhmm...

Rasmus (på 12 år) skal spille kamp i "vores" by, så det er dejlig nemt og tæt på. Den står på toast til aften pga det er nemt og når vi alle er drivvåde efter at se på en kamp i 1 time, så vil vi sgu hjem og i bad alle sammen og have varm kakao og boller inden der er sengetid for alle drengene.

Det hele skal planlægges, nærmest i mindste detajle, da manden igen er i Tyskland. Men vi klarer os til UG.

VH Kloster

Anmeld

7. juni 2010

Skruk

Hjemmehygge, bagning, biograftur ja selv tøjvask kan gøre mig misundelig... Sidder med en masse bøger og læser til eksamen... Er ved at være godt træt af at være stavnsbåndet til mit eget hjem

Overvejer sågar en cykeltur i regnvejret bare for at komme lidt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.