Hvad skal i lave i dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Na-Wi

Tina2 skriver:

Har været ved lægen til 24 ugers tjek (er dog i uge 26), skal hente unger kl. 14, til møde på skolen med min mand og datter fra 16.30-18.00 ang skolestart og iaften skal jeg på kinesisk restaurant og i biffen og se SATC2 med min veninde, har givet hende den tur i 30 års gave:-)

Hold da op travl dag ville os så gerne ind og se den film men det må vente lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Tina2

Naannaa87 skriver:

Hold da op travl dag ville os så gerne ind og se den film men det må vente lidt

Ja, der er da lidt på programmet  Men det skal nok blive hyggeligt :-) Jeg glæder mig meget til filmen, ELSKER Sex and the city

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Naannaa87 skriver:

Puha det lyder vådt men som man siger, der findes ikke dårligt vejr kun forkert påklædning

Lige præcis...

Anmeld

7. juni 2010

Jibbe

Min kærestes farmor kommer på besøg idag så har lige sat en blåbærkage i ovnen og håber den smager godt, da jeg aldrig har bagt sådan en før.

Ellers er det bare totalt afslapning efter en weekend hvor jeg vist var liiiiidt for ond ved min højgravide krop... (har arbejdet fredag-lørdag-søndag + 2 fødselsdage i Århus)

Anmeld

7. juni 2010

siw84

er hjemme og hygge med min dejlige søn på 3½ . mdr. og mens han sover blive der lavet kage som er bestilt til imogen..  ellers står den på lidt oprydning da mødregruppen kommer imorgen..

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

vasketøjet snurrer afsted, så det skal jeg lige have kigget nærmere på....

Nikoline´s dyne skal vaskes, eftersom hun har tisset bleen fuld i nat... hi hi..

hmmm.... så er der lidt små oprydning...  det er hyg-somt med regnen, haven trænger osv... men fååååååååååårk hvor blev jeg våd af at aflevære Nikoline i DP!

Ihh...hvor er du dog aktiv....!!! Jeg burde gøre rent, men har mest lyst til bare at hygge !!! 

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg holder hjemmedag med lille K idag, hun har nemlig ikke sovet ret godt i nat og brokket sig over ondt i ryggen (?!), så vi daffer rundt i hyggetøj og ser en masse tegnefilm, og lige nu sover hun på sofaen.

Når hun vågner skal jeg lige op i skuret og finde nogle ting frem, som skal sælges, og op i barnevognsrummet og tage billeder af en klapvogn.

Men nu skal jeg vist ud og lave en kop the, og tage noget ud af fryseren til aftensmad!

Anmeld

7. juni 2010

tb

jeg skal med min datter på snart 9 år til frisøren om lidt.. og ellers står den vist bare på hjemmehygge i det her vejr.. har da fået helt lyst til at bage boller og lave varm kakao når vi kommer hjem igen  hmm..... det tror jeg det bliver til.. så er der os lidt hygge til 'De fede trin' i aften

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Vi har været på udflugt med Livas dagpleje yiiiekksss et træls vejr til det...

Egentlig skulle vi have været på Strandvænget, ved Nyborg, hvor de har en stor lækker legeplads... men da de (heldigvis) ikke kunne få penge til bus alligevel endte vi med at skulle i en spejderhytte istedet... heldigvis da, for ellers skulle vi have været udendørs hele dagen... og selvom man er i regntøj og gummistøvler er det altså ikke fedt at være ude fra 9-15!

Anmeld

7. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Naannaa87 skriver:

Det er både super hyggeligt at det regner som det gør men samtidig virkelig kedeligt..

Jeg tror dagen i dag står på rengøring og råhygge med William vejret er ikke til andet..

Hvad skal i lave sådan en regnfuld mandag ?

Jeg har været til træning i formiddag sammen med min svigermor og nu vil jeg på arbejde. Har en 15-21.15 vagt i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.