Hvad skal i lave i dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Na-Wi

Det er både super hyggeligt at det regner som det gør men samtidig virkelig kedeligt..

Jeg tror dagen i dag står på rengøring og råhygge med William vejret er ikke til andet..

Hvad skal i lave sådan en regnfuld mandag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Naannaa87 skriver:

Det er både super hyggeligt at det regner som det gør men samtidig virkelig kedeligt..

Jeg tror dagen i dag står på rengøring og råhygge med William vejret er ikke til andet..

Hvad skal i lave sådan en regnfuld mandag ?

vasketøjet snurrer afsted, så det skal jeg lige have kigget nærmere på....

Nikoline´s dyne skal vaskes, eftersom hun har tisset bleen fuld i nat... hi hi..

hmmm.... så er der lidt små oprydning...  det er hyg-somt med regnen, haven trænger osv... men fååååååååååårk hvor blev jeg våd af at aflevære Nikoline i DP!

Anmeld

7. juni 2010

line melias mor

vi skulle have været ud og shoppe men ja vejret er bare ikke til det i dag. jeg tror vi skal købe en masse forskellig mad ind til prinsessen som hun kan smage og ellers bare lave nogle boller og rå hygge

ha en dejlig dag

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

Ni-ko-li-ne skriver:

vasketøjet snurrer afsted, så det skal jeg lige have kigget nærmere på....

Nikoline´s dyne skal vaskes, eftersom hun har tisset bleen fuld i nat... hi hi..

hmmm.... så er der lidt små oprydning...  det er hyg-somt med regnen, haven trænger osv... men fååååååååååårk hvor blev jeg våd af at aflevære Nikoline i DP!

Årh ja vasketøj, det har man sq altid noget af og jeg HADER det virkeligt ..

Det er os helt vanvittigt at vi får sådan en kæmpe omgang regn nu hvor det bare har været så lækkert vejr de sidste mange dage.. Vil have sommeren tilbage

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Naannaa87 skriver:

Årh ja vasketøj, det har man sq altid noget af og jeg HADER det virkeligt ..

Det er os helt vanvittigt at vi får sådan en kæmpe omgang regn nu hvor det bare har været så lækkert vejr de sidste mange dage.. Vil have sommeren tilbage

jeg VIL bare tømme den vasketøjskurv idag! ;0) så jeg kan smide mig i solen imorgen (for jeg har bestemt at den kommer igen imorgen!!!)

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

line melias mor skriver:

vi skulle have været ud og shoppe men ja vejret er bare ikke til det i dag. jeg tror vi skal købe en masse forskellig mad ind til prinsessen som hun kan smage og ellers bare lave nogle boller og rå hygge

ha en dejlig dag

Det lyder hyggeligt det kunne være man også skulle kaste sig ud i at bage en omgang boller når william skal ud og sove

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg VIL bare tømme den vasketøjskurv idag! ;0) så jeg kan smide mig i solen imorgen (for jeg har bestemt at den kommer igen imorgen!!!)

Jeg havde også bestemt at det ikke måtte regne idag, men det var vejret egentlig ligeglad med Håber du har bedre held end mig ..

Jeg tror desværre ikke jeg kan komme i bund i dag, den lille sviner sig til hele tiden

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Naannaa87 skriver:

Jeg havde også bestemt at det ikke måtte regne idag, men det var vejret egentlig ligeglad med Håber du har bedre held end mig ..

Jeg tror desværre ikke jeg kan komme i bund i dag, den lille sviner sig til hele tiden

det kunne jeg heller ikke mens Nikoline var hjemme:0) syns ikk det var meget jeg kunne nå

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

Ni-ko-li-ne skriver:

det kunne jeg heller ikke mens Nikoline var hjemme:0) syns ikk det var meget jeg kunne nå

Det kan man bestemt heller ikke.. Lige nu hvor det er så varmt kan jeg ikke få William til at sove om eftermiddagen hvilket er et helvede da jeg skal underholde ham tit fra kl 13 og så til han skal i seng kl 19 .. Der får man slet ikke ordnet noget som helst og når drengen så endelig er puttet er man bare så træt at man ikke gider gøre rent

Anmeld

7. juni 2010

CiSo

jeg skal såment bare læse til eksamen! skal op i engelsk onsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.