Hvad skal i lave i dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Na-Wi

MoarJ skriver:

Skal ikke rigtig lave noget særligt... Måske ud og gå en tur i regnvejret...

Puha det lyder vådt men som man siger, der findes ikke dårligt vejr kun forkert påklædning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Na-Wi

lillespurv19 skriver:

Skal hente kærestens farsdags gave, den har været sendt til gravering og er færdig i dag han får et armbånd med vores datters fødselsdato!

Håber han bliver glad for gaven .. Hvis min kæreste gad at gå med smykker ville det være meget nemmere at købe en gave til ham Du er en af de heldige

Anmeld

7. juni 2010

Tina2

Har været ved lægen til 24 ugers tjek (er dog i uge 26), skal hente unger kl. 14, til møde på skolen med min mand og datter fra 16.30-18.00 ang skolestart og iaften skal jeg på kinesisk restaurant og i biffen og se SATC2 med min veninde, har givet hende den tur i 30 års gave:-)

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

LotteN skriver:

jeg sidder og knokler med eksamenslæsning og powerpoint..

Har skriftlig eksamen onsdag og mundtlig eksamen fredag - så begynder at stresse lidt.. og til prøveeksamen fik jeg er 10 tal, så har lige en lidt for god karakter jeg skal op og forsvare

årh nej hader at læse til eksamen man bliver altid så nervøs.. Held og lykke herfra

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

Mette&Alexander skriver:

tja jeg skal på arbejde her 14.30, så har lige et par timer endnu. Har fået støvsuget og vasket gulv og gider ikke rigtigt mere før jeg skal afsted, måske have en lille lur syntes jeg er lidt træt.

hehe der er heller ikke noget bedre end en lille lur

Anmeld

7. juni 2010

june1987

handle og ride

Anmeld

7. juni 2010

Koen.

Naannaa87 skriver:

Håber han bliver glad for gaven .. Hvis min kæreste gad at gå med smykker ville det være meget nemmere at købe en gave til ham Du er en af de heldige

Ja, det håber jeg han gør for den kan ikke byttes når den er graveret hehe.. Nej det er ikke alle mænd der er vilde med smykker, men det er så nemt og finde på gaver når de vil det

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

Jeg læser til eksamen....skal til 24timers engelsk eksamen onsdag til torsdag.

Og så vasker jeg tøj og nu vil jeg hente min skønne datter, så vi kan hygge lidt inden hun skal have sin eftermiddagslur

Jeg er også syg, så jeg er ikke vildt aktiv idag!

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

Stumpen skriver:

har haft syg datter hjemme, som skal afleveres hos bedste her inden så længe og så står den på job fra 14-21..

God bedring til hende

Anmeld

7. juni 2010

Na-Wi

s.tina skriver:

Herhjemme ligger vi med skoldkopper, og ja gider ikke rigtig noget  

Ville gerne lave boller, men har vist ikke noget gær

årh nej god bedring til jer :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.