Min Runa - billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

dorthemus

Majastina skriver:

Guuuuuud, det er helt gået forbi min næse, at du har fået Runa til verden. Altså, det må du undskylde, det er de små, de tager så meget af ens tid, at man jo næsten ikke når noget andet i løbet af dagen. Altså...

Men hvor er hun sød og dejligt, kæmpe stort tillykke med hende. Jeg håber, at alt går godt

Tak Det skal du bestemt ikke undskylde, ved jo nu hvor meget tid der går med en baby. Det går SÅ godt herhjemme og jeg føler mig SÅ LYKKELIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Tak Det skal du bestemt ikke undskylde, ved jo nu hvor meget tid der går med en baby. Det går SÅ godt herhjemme og jeg føler mig SÅ LYKKELIG

Det kan jeg bare godt forstå, man kan blive fuldstændig overvældet af en lykke som er langt større end, hvad man nogensinde har prøvet før, til gengæld kan man også bliver overvældet af bekymringer så store, som man aldrig har prøvet før.

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Dorthe hvor er hun da bare herre skøn...

Anmeld

7. juni 2010

LISBETH:-)

Nåååhhhh hvor er hun skøn. Det har du gjort godt Dorthe!!!!!

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Majastina skriver:

Det kan jeg bare godt forstå, man kan blive fuldstændig overvældet af en lykke som er langt større end, hvad man nogensinde har prøvet før, til gengæld kan man også bliver overvældet af bekymringer så store, som man aldrig har prøvet før.

Ja puha de bekymringer...jeg sover ikke så tungt med hende ved siden af for jeg er så bange forat miste hende  Så jeg tjekker hende flere gange om natten heldigvis opdager hun intet.

Men hun er virkelig en nem og glad lille én

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Ja puha de bekymringer...jeg sover ikke så tungt med hende ved siden af for jeg er så bange forat miste hende  Så jeg tjekker hende flere gange om natten heldigvis opdager hun intet.

Men hun er virkelig en nem og glad lille én

Åh hvor jeg kender det. Jeg tjekker også tit, jeg skal bare lige... Du ved, har de nu fået dynen op over hovedet, ligger de nu rigtigt. Ihh hele baduljen

Det er godt at høre, at det går godt, og at hun er sød og nem. Det er bare dejligt

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Nåååhhhh hvor er hun skøn. Det har du gjort godt Dorthe!!!!!

Tak Lisbeth Jeg føler også, at jeg har skudt papegøjen...kan slet ikke stirre mig æt i hende

Hvornår ser vi nye billeder af din skønne Elina?

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Dorthe hvor er hun da bare herre skøn...

Tak  Det føles også som den stærkeste forelskelse EVER

Anmeld

7. juni 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Så er det tid til lidt flere billeder af min lille pige  Ihh hvor sker der bare hele tiden noget nyt med hende...det går næsten alt for stærkt

Og tænk idag er hun 10 dage gammel

SIkke fin hun er

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Perl skriver:

SIkke fin hun er

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.