Min Runa - billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

bagger26

Hvir er hun bare en dejlig bitte en..  Stort tillykke med hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Hvir er hun bare en dejlig bitte en..  Stort tillykke med hende..

Mange tak  Nyder også bare hvert sekund med hende..ville ønske tiden stod stille

Anmeld

6. juni 2010

wamse

Hvor er hun da bare super skøn

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Mange tak  Nyder også bare hvert sekund med hende..ville ønske tiden stod stille

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, min bitte pige er snart 3 måneder, kan slet ikke fatte hvor tiden er blevet af, syntes det var igår hun blev født.. Så NYD NYD NYD tiden, det kommer til at gå svimlende hurtig...

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, min bitte pige er snart 3 måneder, kan slet ikke fatte hvor tiden er blevet af, syntes det var igår hun blev født.. Så NYD NYD NYD tiden, det kommer til at gå svimlende hurtig...

Åh det må du ikke sige

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

wamse skriver:

Hvor er hun da bare super skøn

Tak, det synes jeg også

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Åh det må du ikke sige

Undskyld, ville ikke gøre dig ked.. Bare minde dig om at nyde den bitte... Men selvom tiden går hurtigt, så har du altså også meget at glæde dig til, har en dreng på 2½. Det er altså også fantastik at opleve alle de ting de lærer hen af vejen..

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Undskyld, ville ikke gøre dig ked.. Bare minde dig om at nyde den bitte... Men selvom tiden går hurtigt, så har du altså også meget at glæde dig til, har en dreng på 2½. Det er altså også fantastik at opleve alle de ting de lærer hen af vejen..

Ja det er også rigtigt...hver tid sin glæde. Det er nok også bare fordi jeg er så smaskforelsket i hende  Og fordi jeg nok ikke får flere børn...så JA vil helt sikkert bare nyde hende

Anmeld

6. juni 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Ja det er også rigtigt...hver tid sin glæde. Det er nok også bare fordi jeg er så smaskforelsket i hende  Og fordi jeg nok ikke får flere børn...så JA vil helt sikkert bare nyde hende

Bare husk at tage en masse billeder, så kan du altid huske det...  Og ja, de er bare så lækre de små, man kan slet ikke få nok af dem..

Anmeld

6. juni 2010

Samus1983

Hvor er hun bare dejlig Dorthe.. synes osse hun ligner dig helt vildt...

Ja tiden går bare pludselig stærkt.. min egen er lige blevet 3½ md nu og er lige blevet dåbt idag... kan slet ikke forstå det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.