Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Samus1983 skriver: Hvor er hun bare dejlig Dorthe.. synes osse hun ligner dig helt vildt... Ja tiden går bare pludselig stærkt.. min egen er lige blevet 3½ md nu og er lige blevet dåbt idag... kan slet ikke forstå det...
Hvor er hun bare dejlig Dorthe.. synes osse hun ligner dig helt vildt...
Ja tiden går bare pludselig stærkt.. min egen er lige blevet 3½ md nu og er lige blevet dåbt idag... kan slet ikke forstå det...
Tillykke med dåben Og TAAAAK fordi du synes hun ligner mig, det håber jeg bare sådan at hun gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Tillykke med dåben Og TAAAAK fordi du synes hun ligner mig, det håber jeg bare sådan at hun gør
Mange tak for det... Var en fantastisk dag med fantastisk vejr!
Har hun forresten mørke øjne.. det ligner det nemlig....
Hvor er din lille Runa dog bare lækker!!! Ihh hvis bare jeg får en prinsesse der er halvt så dejlig.
Hvor er hun cute
Samus1983 skriver: Mange tak for det... Var en fantastisk dag med fantastisk vejr! Har hun forresten mørke øjne.. det ligner det nemlig....
De er meget mørkeblå så vidt jeg kan se....mine egne er blå og donor har grønne, så må vi se hvem der vinder
sophieamalia skriver: Hvor er din lille Runa dog bare lækker!!! Ihh hvis bare jeg får en prinsesse der er halvt så dejlig.
Tak Jeg er sikker på, at du får en rigtig dejlig lille pige
Alexis skriver: Hvor er hun cute
Tak Elsker det billede hvor hun kigger op...hun har de skønneste udtryk
dorthemus skriver: Tak Elsker det billede hvor hun kigger op...hun har de skønneste udtryk
Ja hun har et skønt blik Synes altså godt man kan se hvem Mama Runa er
Alexis skriver: Ja hun har et skønt blik Synes altså godt man kan se hvem Mama Runa er
Ihhhh jubiii
HAHAHA... hvad er det for nogen udtryk hun laver sig der Det er da helt fantastisk...
I øvrigt, elsker jeg bare sove-billeder af bebser. Det er bare skøøøønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128