Min Runa - billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Så er det tid til lidt flere billeder af min lille pige  Ihh hvor sker der bare hele tiden noget nyt med hende...det går næsten alt for stærkt

Og tænk idag er hun 10 dage gammel

Iiihhh hvor er hun skøn altså..;0).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Taaark  Og jo det gør hun!!...elsker at stikke næsen ind nakken på hende og så bare snuse ind...MMMMMMMMMMMM  

Forstår heller ikke hvor tiden blir af...SÅ STÅ DOG STILLE!!!

Det går frygtelig stærkt, det synes jeg også. Jeg kan tude over at tiden ikke kommer tilbage

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Det går frygtelig stærkt, det synes jeg også. Jeg kan tude over at tiden ikke kommer tilbage

Præcis! Hver gang en dag er gået, så tænker jeg at den får jeg ikke igen...piv hulk. Så det er bare at nyde nuet

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Iiihhh hvor er hun skøn altså..;0).

Tak  Jeg føler mig også bare så heldig over at have fået hende

Anmeld

7. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Præcis! Hver gang en dag er gået, så tænker jeg at den får jeg ikke igen...piv hulk. Så det er bare at nyde nuet

Hvor er det mærkeligt at man bliver så ramt af det!! Sådan har jeg da aldrig tænkt før! Særligt de første par uger, der var det virkelig slemt. Det er ikke engang for sjiov, jeg blev virkelig helt depri over det. Ku sidde og se på ham og bare hyle over at nu var der gået 5 minuetter mere jeg ikke fik tilbage  Helt ærligt Men det er heldigvis aftaget noget nu. I det hele taget var jeg totalt overmandet af de størtse følelser jeg nogensinde har haft i de der første par uger. Meeeen, de er der nu stadig Det bliver simpelthen bare ikke større det med at få sådan et lille vidunder

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Hvor er det mærkeligt at man bliver så ramt af det!! Sådan har jeg da aldrig tænkt før! Særligt de første par uger, der var det virkelig slemt. Det er ikke engang for sjiov, jeg blev virkelig helt depri over det. Ku sidde og se på ham og bare hyle over at nu var der gået 5 minuetter mere jeg ikke fik tilbage  Helt ærligt Men det er heldigvis aftaget noget nu. I det hele taget var jeg totalt overmandet af de størtse følelser jeg nogensinde har haft i de der første par uger. Meeeen, de er der nu stadig Det bliver simpelthen bare ikke større det med at få sådan et lille vidunder

Hvor er jeg bare glad for at du skriver det..tak for det Har været helt trist idag og har tudet..meget mærkeligt. Om jeg nu er en godt nok mor, om hun er glad og tilfreds? og mere i den dur....nu har hun sovet i over fem timer og jeg savner hende forfærdeligt...hendes duft og den måde hendes hud føles...kors altså!

Anmeld

8. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hvor er jeg bare glad for at du skriver det..tak for det Har været helt trist idag og har tudet..meget mærkeligt. Om jeg nu er en godt nok mor, om hun er glad og tilfreds? og mere i den dur....nu har hun sovet i over fem timer og jeg savner hende forfærdeligt...hendes duft og den måde hendes hud føles...kors altså!

FULDSTÆNDIG sådan har jeg også haft det! Har siddet herhjemme og hylet mens jeg har sagt "jamen jeg kan jo ikke gå på arbejde mere, jeg er nødt til at blive hjemme og passe på ham....ALTID! Vi er nødt til at sælge hesten, jeg har slet ikke plads til andet end ham indeni BUHUUU!!"

Man bliver bare totalt overvældet af en kæmpe kærlighed og beskyttertrang, ikke... Som sagt er det aftaget noget, men det er der stadig, og det tror jeg altid det vil være. Min krise lige nu her er at jeg går og tager forskud på det der med at jeg skal på arbejde igen og han skal i pasning. Det kan jeg bare slet ikke bære!!! Vi er to på fuld tid og jeg kan slet ikke holde ud at vi bare skal aflevere ham til en anden i alle hans vågne timer. Det har jeg det SÅ svært med, og han er så lille, buhuuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.