dorthemus skriver:
Hvor er jeg bare glad for at du skriver det..tak for det
Har været helt trist idag og har tudet..meget mærkeligt. Om jeg nu er en godt nok mor, om hun er glad og tilfreds? og mere i den dur....nu har hun sovet i over fem timer og jeg savner hende forfærdeligt...hendes duft og den måde hendes hud føles...kors altså! 

FULDSTÆNDIG sådan har jeg også haft det! Har siddet herhjemme og hylet mens jeg har sagt "jamen jeg kan jo ikke gå på arbejde mere, jeg er nødt til at blive hjemme og passe på ham....ALTID! Vi er nødt til at sælge hesten, jeg har slet ikke plads til andet end ham indeni BUHUUU!!"
Man bliver bare totalt overvældet af en kæmpe kærlighed og beskyttertrang, ikke... Som sagt er det aftaget noget, men det er der stadig, og det tror jeg altid det vil være. Min krise lige nu her er at jeg går og tager forskud på det der med at jeg skal på arbejde igen og han skal i pasning. Det kan jeg bare slet ikke bære!!! Vi er to på fuld tid og jeg kan slet ikke holde ud at vi bare skal aflevere ham til en anden i alle hans vågne timer. Det har jeg det SÅ svært med, og han er så lille, buhuuuu
Anmeld