Forstoppelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

tochri

Hej

Jeg har også en søn der får Movicol, jeg blander det gerne i en af de små yoghurt, det kan også blandes i frugt, men vær opmærksom på så bliver det meget tyndt. Du kan sagtens blande det i andet end vand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

SHERO

tochri skriver:

Hej

Jeg har også en søn der får Movicol, jeg blander det gerne i en af de små yoghurt, det kan også blandes i frugt, men vær opmærksom på så bliver det meget tyndt. Du kan sagtens blande det i andet end vand.

Han er kun 4½ måned, så yogurt dur desværre ikke... Jeg fik af vide at blande en pose med 120 ml vand, og så dele det op i 3 potioner - 40 ml pr gang.... Prøvede at blande lidt grød i lidt af det, men det virkede heller ikke...

Har faktisk ingen idé om hvor meget af det han fik ned i maven, for det meste blev spyttet ud igen...  sådan noget møg. Ikke særlig baby venligt hehe..

Anmeld

3. juni 2010

tochri

Spiser han frugtmos, så kan du drysse lidt på der. Jeg har været der så alle kneb gælder. Jeg har aldrig blandet det med vand har skjult det i frugt eller yoghurt. Får han movicol eller den billigere kopi medicin

Anmeld

3. juni 2010

SHERO

tochri skriver:

Spiser han frugtmos, så kan du drysse lidt på der. Jeg har været der så alle kneb gælder. Jeg har aldrig blandet det med vand har skjult det i frugt eller yoghurt. Får han movicol eller den billigere kopi medicin

Troede jeg slet ikke man "måtte"... Fantastisk, det må jeg prøve.. :-)

Anmeld

3. juni 2010

tochri

da jeg fik det til Frederik spurgte jeg lægen om det måtte blandes i andet end vand og han sagde ja. Og Frederik fik gang i maven alligevel

Anmeld

3. juni 2010

twinboys

Movicol må blandes i alt, bare husk at få væske til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.