N&J skriver:
Jeg gav Nikita noget af et glas med sveskemos, og så fik jeg det tip af en lægesekratær at tage et termometer med creme og så lige indenfor bevæge det rundt, okey det er ikke helt nemt at forklare, men termometerne har jo en bøjelig spids og spidsen køres meget blidt rundt lige inden for åbningen, min sp sagde at jeg bare skulle tage en stofble og så massere med fingeren ved hullet, det skulle også hjælpe, og min mor sagde at hun havde gjort det samme med os da vi var små.. Jeg gjorde det og dagen efter havde hun afføring, så ved ikke om det virkede, men jeg var villig til at prøve hvad som helst på det tidspunkt..
Det med termometret er en skrøne!
Og som alle personer så er der stor forskel på om man får noget op - som gør mere ondt - end at noget skal ud naturligt. Børnelægen på hvidovre var foragret over det råd og jeg er kun enig. Heldigvis var der ikke nogen i min omgangskreds der forsøgte sig med det.
Ja undskyld jeg bliver sur, men har haft en baby med maveproblemer i 13-14mdr. og alt det l*** jeg har fået afvide igennem det forløb pyyyyhh.
Håber virkelig din dreng snart får det godt igen!
Anmeld