Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Så er dagen kommet, hvor Folketinget skal stemme om, hvorvidt Børnechecken skal nedsættes eller ej, om dagpengeperiode skal nedsættes fra 4 til 2 år osv.. Det bliver spændende at følge, hvad det endelige resultat bliver. Hvad tror I? K.h. Linda
Så er dagen kommet, hvor Folketinget skal stemme om, hvorvidt Børnechecken skal nedsættes eller ej, om dagpengeperiode skal nedsættes fra 4 til 2 år osv..
Det bliver spændende at følge, hvad det endelige resultat bliver.
Hvad tror I?
K.h. Linda
Hmm.. Troede det var vedtaget...
Hvornår er afgørelsen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Hmm.. Troede det var vedtaget... Hvornår er afgørelsen?
Lovforslaget er ved at blive forhandlet på plads til afstemning på Christiansborg nu, så i løbet af dagen
Macrolf skriver: Spændende, jeg troede egentligt også at det var afgjort
Spændende, jeg troede egentligt også at det var afgjort
Det samme her
Der kan man bare se hvor meget man følger med.. Troede også det var blevet bestemt.. Men tror nu også det bliver vedtaget..
Tekst-tv (TV2) side 143
Overskrift: Børnechecken kommer i spil igen
Det ser ud til at de ændrer forslaget. Her er de seneste opdateringer:
http://www.bt.dk/politik/nu-aendrer-de-boernechecken-igen
DK skriver: He he he jeg trænger vist til at få mit hoved ud af bøgerne og se lidt tv, jeg troede det var afgjort og på plads, he he.... Nå. Jamen det bliver da spændende! Jeg tror dagpengene de 4 år ryger, men er lidt mere i tvivl om børnepengene... Spændende!!
He he he jeg trænger vist til at få mit hoved ud af bøgerne og se lidt tv, jeg troede det var afgjort og på plads, he he....
Nå. Jamen det bliver da spændende! Jeg tror dagpengene de 4 år ryger, men er lidt mere i tvivl om børnepengene...
Spændende!!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1354704.ece
Så må i lige give en opdatering senere - for jeg har ikke tid til at flå hovedet ud af bøgerne lige i dag
Midtvejs i forhandlingerne ser det ud til at loftet hæves fra de oprindeligt foreslåede 30.000 til 35.000 kr. pr. familie.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128