michella80 skriver:
Nu skriver jeg det her INDEN jeg har læst alle de andres svar. Jeg synes det er helt rigtigt af dig at nægte ham at tale med hende. Jeg tænker at hun nok også savner ham, men hvis hun bliver overfuset af en uligevægtig far, hvad formål tjener samtalen så? SÅ hellere snakke med din datter om at far har det dårligt og at hun måske engang kan snakke med ham igen når han har fået det bedre. Det er synd for jer begge at I skal det igennem. Knus til dig
Det er også sådan jeg har fremlagt det for ham, så han ved at det er op til ham at lave en forandring før han kan have kontakt igen, men det kan han slet ikke se. Alt er enten/eller ved ham. Han ved udemærket godt at jeg aldrig ville forsøge at fjerne hende fra ham, med mindre jeg ikke syntes at det var sundt for hende, men fordi han lige nu er der, så mærker han at han har brug for hende, men de 7 mdr der er gået siden vi flyttet fra hinanden, har han slet ikke været der når hun havde brug for ham.Selv på hendes fødselsdag, kunne han ikke sætte hans egen behov efter hendes, og han skred efter 2 timer fordi han ville på druk med den sidst nye kæreste, og så stod jeg med en datter, der ikke kunne forstå at han ikke blev som han havde lovet hende
Anmeld