wamse skriver:
Nu ligger han på en retspsykiatrisk afdeling, det er ikke samme sted som alle de andre gange, men der er godt nok ikke meget hjælp fra deres side
De har haft ringet flere gange, om han måtte snakke med hende, selvom jeg har frabedt mig det og han var stærk medicineret og kunne på ingen måde tale rent. De lader ham ringe til mig, selvom vi havde en aftale om at det måtte han ikke.
Det er sq da ikke smart, hverken du eller din datter har brug for ham i jeres liv nu hvor han er så ustabil. og syntes at nå netop de læger kan se hvordan han har det, så burde de da lukke af for netop folk som ikke kan takle ham (dig og din datter, går ud fra hans egen familie selvfølgelig støtter ham) Det er et hårdt psykisk pres at ligge på dig at DU skal bestemme hvornår han er klar nok til at snakke med hende, og han selv kontakter dig. Du går ikke op og ned af ham, du ved ikke hvordan hans dag er i dag, hvordan den var i går, eller for 5 dage siden. Du vil det bedste for din datter, men bliver sat i klemme når du skal vurdere det. Det er bare ikke fair.
Kan du måske kontakte din egen læge og sætte ham/hende ind i sagen, og sige du ikke længere kan/vil takle det, det er bare for hårdt psykisk, og om de kan hjælpe, evt kontakte dem på rets psyk for det holder altså ikke en hel måned mere hvis han fortsætter sådan. 
Anmeld