Vil rigtig gerne høre jeres mening om dette, da jeg så let bliver hvirvlet ind i min eks´s syge sind.
Han har jo lavet meget skidt og er nu fængslet på et psykiatrisk afdeling for vold mod 5 personer(2 betjente og 3 ansatte på psyk.) Han er misbruger af stoffer og alkohol og er psykotisk (hvad han ellers har af diagnoser ved jeg ikke) Han har siden vores seperation for 7 mdr siden ikke kunnet finde ud af at være der for vores fælles datter, alt har handlet om ham og hans behov. Han sygdom gør at han kun opfanger hans egne behov, han har ingen former for empati, han er meget impulsiv, har svært ved at sætte andres behov frem for sine egne osv. Han truer konstant med at begå selvmord, når han ikke får det som han vil have det. Han afventer nu en dom, og den kommer højst sansyndligt til at blive en behandlingsdom, så han fængles på et psykiatrisk afd, og skal underlægge sig behandling.
Jeg har så nægtet ham telefonisk kontakt med vores datter, for hun har reageret meget negativt på alt dette han har budt hende/os. Men han har nu ringet flere gange til mig og græder og kan ikke forstå at han ikke må tale med hende. Men det er kun fordi han nu sidder der, at han har tid til hende. Det er fordi han savner hende, han vil snakke, og ikke fordi hun har savnet ham de sidste 7 måneder. Det er altid hans behov, aldrig hendes. Der er så mange eksempler på at han på ingen måde magter hendes behov.
Men er jeg forkert på den at nægte ham de opkald?
Han har før i tiden, under en af hans mange indlæggelser, haft overfuset hende i telefonen og det gav os faktisk en indberetning til kommunen, fordi psyk ikke mente han var god for vores datter.
Vi flytter om 1 måned til en anden by med hemmelig nummer og adresse pga ham, men det ved han ikke endnu.
Bliver bare i tvivl når han starter med alt hans snak, men jeg ved at han bare vil have mere og mere. Han ringede i dag, og ville have mig tilbage, have mig til at komme over til ham med vores datter, så han kunne se hande, han vil snakke med hende i telefonen. Kan i høre det, ham ham ham ham. Det jeg har sagt er at han først skal kunne være stabil, altså han skal gøre noget nu for at kunne have kontakt. Jeg sender billeder af hende til ham, og han kan sende et brev eller tegning til hende og jeg har lavet en mappe med hende og ham i.
Hmm okay indlægget blev langt, men spørg hvis i er i tvivl om noget