snakke med far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

nannanadja

hold da op en omgang i har været igennem.. jeg syntes du gør det helt rigtige med at han ikke må snakke med jeres datter i telefonen. det er self svært for alle parter at han er der hvor han er osv.

men det er ikke sjov for din datter hvis hun skal overfuset af ham , så er det bedre at vente med at snakke til han er blevet "rask" igen..

har selv haft engang haft en kæreste som kom på psykiatisk afdeligt og var der noget tid-- nogle dage elskede ham mig så højt og jeg var det eneste i hans liv..og nogle dage kunne han sigte på mig med et oversavet jagtgevær... de er utilregnlige og man kan aldrig helt stole på dem...

held og lykke i atl det her og pas godt på hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

wamse

nannanadja skriver:

hold da op en omgang i har været igennem.. jeg syntes du gør det helt rigtige med at han ikke må snakke med jeres datter i telefonen. det er self svært for alle parter at han er der hvor han er osv.

men det er ikke sjov for din datter hvis hun skal overfuset af ham , så er det bedre at vente med at snakke til han er blevet "rask" igen..

har selv haft engang haft en kæreste som kom på psykiatisk afdeligt og var der noget tid-- nogle dage elskede ham mig så højt og jeg var det eneste i hans liv..og nogle dage kunne han sigte på mig med et oversavet jagtgevær... de er utilregnlige og man kan aldrig helt stole på dem...

held og lykke i atl det her og pas godt på hinanden

Mange tak skal du have Ja han er nemlig også total utilregnelig og har både ydet vold og trusler mod mig i forholdet.Og i dag tigger han mig så om at tage ham tilbage

Håber vi får noget ro snart.

Anmeld

30. maj 2010

nannanadja

sådan var det også hos mig...   det hele tog overhånd en dag og han var helt forvillet i hovedet, rendet rundt i stun med et jagt gevær og sigtede på mig... mine forældre kom og hentede mig... dagen efter hjalp de med mine timg i vores lejlighed.. jeg flyttede fra ham imens han sov på sengen i en rus af stoffer.. han havde overmalet stuen med madlavnings kulør... det var en syg tid når man tænker tilbage på det.. men da man var i det blev det ligesom hverdag på en eller anden måde... lige indtil man får nok... lider underligt , men er sikker på du ved hvad jeg snakker om..

vi havde ikke børn sammen så det var nok lidt nemmere for mig dengang.  Du har jo barn med dein eks og det gør tingene lidt mere svært men lyt til dig selv og tænk kun på dig og din datter..han må vente til han er rask igen...

Anmeld

30. maj 2010

Stumpen

wamse skriver:

Hun har giver mig hendes ord på, at han ikke får adressen, og jeg tror da at jeg kan stole på det Men jeg tror så heller ikke at min eks kommer ud i meget meget lang tid. Hvis han gør, så fejler retssystemet da totalt, for det kommer til at koste menneskeliv.

eg har sku ikke den store tiltro til vores retssystem, men han har selvfølgelig overfaldet politiet, så ser det nok bedre ud -for dig...

Anmeld

30. maj 2010

wamse

Stumpen skriver:

eg har sku ikke den store tiltro til vores retssystem, men han har selvfølgelig overfaldet politiet, så ser det nok bedre ud -for dig...

Jeg har absolut heller ikke den store tiltro, for han har det sidste ½ år vadet ud og ind af psyk, og han er blevet mere og mere "skør"

Jeg har afgivet vidneforklaring omkring det med de 2 betjente, da jeg så det hele.

Han brækkede fingeren på en overlæge, da han stak af fra psyk sidst.

Anmeld

30. maj 2010

quity

wamse skriver:

Hun har giver mig hendes ord på, at han ikke får adressen, og jeg tror da at jeg kan stole på det Men jeg tror så heller ikke at min eks kommer ud i meget meget lang tid. Hvis han gør, så fejler retssystemet da totalt, for det kommer til at koste menneskeliv.

DU GØR DET RIGTIGE....

Tvivl ikke på det.

Tænk også på, hvis han fik din datter i tlf og hun ved et uheld kom til at fortælle at I snart skal flytte....

Ang. hans mor,som du skriver har hun lovet ikke at give ham jeres nye adresse, men kan han finde på at true hende til det?? (og endda det der er værre) Det er ikke for at skræmme dig mere, det er af ren bekymring for Jer.

Knuz og

Anmeld

31. maj 2010

wamse

quity skriver:

DU GØR DET RIGTIGE....

Tvivl ikke på det.

Tænk også på, hvis han fik din datter i tlf og hun ved et uheld kom til at fortælle at I snart skal flytte....

Ang. hans mor,som du skriver har hun lovet ikke at give ham jeres nye adresse, men kan han finde på at true hende til det?? (og endda det der er værre) Det er ikke for at skræmme dig mere, det er af ren bekymring for Jer.

Knuz og

Han vil helt sikkert forsøge at få adressen ud af hende, men hun er sgu næsten mere skræmmende end ham Altså hun er virkelig en meget skrap dame, og så længe han er indlagt/fængslet så ved jeg hvor jeg har ham, og den afdeling han nu ligger på forsikrede mig om at de endnu ikke har haft nogle der har kunnet flygte fra dem, jeg har også fået udleveret en overfaldsalarm af politiet.

Jeg tror hans mor ville kunne holde adressen tilbage, for hun mener også selv at dette er det bedste for vores datter.

Anmeld

31. maj 2010

klmf

Åh altså, jeg får helt en knude i maven når jeg læser dit brev. Det er så synd for jer allesammen, det er en ulykkelig situation. Når det er sagt, så synes jeg altså du gør det rigtige ved at skærme hende fra kontakten med faren. Når han er så psykisk uligevægtig at han er tvangsindlagt, så kan han ikke tage vare på hendes behov. Som du selv skriver, så er hans tankegang 'mig, mig'mig' og ikke 'hvad er bedst for mit barn?', det er han nok ikke i stand til lige nu. Lad os håbe, han får det bedre på et tidspunkt og kan være en god far for hende. Lige nu tror jeg du bliver nødt til at beskytte hende. Når du kan se hun reagerer negativt på kontakten, så synes jeg du gør det rigtige ved at stoppe for det.

Noget helt andet... Kunne læse et andet sted at du er ved at skrabe sammen til et indskud. Er der ikke nogle steder du kan søge om hjælp? Ikke nødvendigvis kommunen, men måske nogle private fonde eller noget. Du har bare så meget at kæmpe med og du er så sej og en god mor, kunne godt unde dig at nogen lige ville / kunne hjælpe dig med det økonomiske!

Held og lykke til dig

Knus

Anmeld

31. maj 2010

wamse

lotchen skriver:

Åh altså, jeg får helt en knude i maven når jeg læser dit brev. Det er så synd for jer allesammen, det er en ulykkelig situation. Når det er sagt, så synes jeg altså du gør det rigtige ved at skærme hende fra kontakten med faren. Når han er så psykisk uligevægtig at han er tvangsindlagt, så kan han ikke tage vare på hendes behov. Som du selv skriver, så er hans tankegang 'mig, mig'mig' og ikke 'hvad er bedst for mit barn?', det er han nok ikke i stand til lige nu. Lad os håbe, han får det bedre på et tidspunkt og kan være en god far for hende. Lige nu tror jeg du bliver nødt til at beskytte hende. Når du kan se hun reagerer negativt på kontakten, så synes jeg du gør det rigtige ved at stoppe for det.

Noget helt andet... Kunne læse et andet sted at du er ved at skrabe sammen til et indskud. Er der ikke nogle steder du kan søge om hjælp? Ikke nødvendigvis kommunen, men måske nogle private fonde eller noget. Du har bare så meget at kæmpe med og du er så sej og en god mor, kunne godt unde dig at nogen lige ville / kunne hjælpe dig med det økonomiske!

Held og lykke til dig

Knus

Mange tak for dit svar

Det ser ud til at jeg kan få mine sidste feriepenge udbetalt på torsdag og så skulle der være til indskuddet. Jeg har slet ingen anelse om, hvor jeg skulle have søgt de penge henne ellers. Har talt med kommune og med mødrehjælpen. Jeg har søgt 3000 til flytningen ved kommunen og venter stadig svar fra dem omkring det.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Nu skriver jeg det her INDEN jeg har læst alle de andres svar. Jeg synes det er helt rigtigt af dig at nægte ham at tale med hende. Jeg tænker at hun nok også savner ham, men hvis hun bliver overfuset af en uligevægtig far, hvad formål tjener samtalen så? SÅ hellere snakke med din datter om at far har det dårligt og at hun måske engang kan snakke med ham igen når han har fået det bedre. Det er synd for jer begge at I skal det igennem. Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.