Åh altså, jeg får helt en knude i maven når jeg læser dit brev. Det er så synd for jer allesammen, det er en ulykkelig situation. Når det er sagt, så synes jeg altså du gør det rigtige ved at skærme hende fra kontakten med faren. Når han er så psykisk uligevægtig at han er tvangsindlagt, så kan han ikke tage vare på hendes behov. Som du selv skriver, så er hans tankegang 'mig, mig'mig' og ikke 'hvad er bedst for mit barn?', det er han nok ikke i stand til lige nu. Lad os håbe, han får det bedre på et tidspunkt og kan være en god far for hende. Lige nu tror jeg du bliver nødt til at beskytte hende. Når du kan se hun reagerer negativt på kontakten, så synes jeg du gør det rigtige ved at stoppe for det.
Noget helt andet... Kunne læse et andet sted at du er ved at skrabe sammen til et indskud. Er der ikke nogle steder du kan søge om hjælp? Ikke nødvendigvis kommunen, men måske nogle private fonde eller noget. Du har bare så meget at kæmpe med og du er så sej og en god mor, kunne godt unde dig at nogen lige ville / kunne hjælpe dig med det økonomiske!
Held og lykke til dig
Knus
Anmeld