hejsa :-)
jeg har sagt ja - og tror egentlig det gælder os begge to. Oprindeligt har jeg været typen, der har været sikker på, jeg ville have prinsen på den hvide hest, den store fest, den smukke kjole og en big rock på fingere. Men ham min kærlighed faldt på, matcher bare slet ikke den gamle pigedrøm... hi hi
jeg fandt en fraskilt mand, der er 13 år ældre end mig, ha 2 børn, hvoraf den ene er voksen. Og så er han atist. Og jeg kan slet slet ikke se ideen i at skulle gå ned af et kirkegulv med en ateist, som har sagt ja en gang før. Min kæreste snakker nogle gange om, at han gerne vil det helt store, og at "det skal gøres rigtigt". Men jeg er kommet dertil, hvor jeg har sagt farvel til min pigedrøm - og ja tak til livet som voksen kvinde. Og så vil jeg hellere være kæreste med ham jeg elsker - over alt på jorden - end jeg vil deltage i et ritual, som slet ikke passer på os :-)
Vi venter i øvrigt barn til januar :-), så selvfølgelig skal vi have styr på det arveretslige etc. inden da - også i forhold til de børn han har til anden side.
Tror det vigtigste er, at man respekterer de forskellige holdninger man har til sådan noget i et parforhold. Og man kommer sjældent langt med ultimatum'er :-)
Anmeld