Nu ved jeg dog ikke hvordan jeg 100% ville reagere, hvis jeg stod i den sitation hvor min kæreste ikke ville giftes. Mit svar er udelukkende baseret på, hvordan jeg tror at jeg ville reagere. Jeg er selv gift, har altid villet giftes med manden i mit liv af flere årsage.
Altså jo selvfølgelig ville jeg acceptere at min kæreste havde det på den måde. Han ville stadig være manden i mit liv og selvfølgelig ville jeg blive ved med at være sammen med ham. Men, men, men... Jeg ville ikke kunne undgå at blive lidt ked af det og skuffet.
For mig føles det rigtigt at blive gift, når man elsker hinanden og vil leve sammen resten af livet. Brylluppet er en stor kærlighedsbekræftelse og en stor begivenhed, som jeg tror at betyder meget for begge parter i fremtiden. Vores bryllupsdag var en af de bedste dage i mit liv. Hver gang jeg tænker tilbage til denne dag, så bliver jeg varm og glad indeni. Jeg er så stolt af, at kunne præsentere ham som MIN mand 
Desuden synes jeg også at det er vigtigt at sikre hinanden. Vi er en famie på 4. Meget vigtigt endda.
Anmeld