Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

NaFe

den er sku god nok vores sang..i hvert i forhold til alt det andet lort vi har hørt i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

He he... han har bare et KÆMPE hovede

Han er så grim altså

Anmeld

29. maj 2010

SHERO

michella80 skriver:

Han er så grim altså

Jah, han er ikke så heldig som ham fra frankrig

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tullen85 skriver:

Jah, han er ikke så heldig som ham fra frankrig

Ha ha ha ha!!!!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Det bringer mit pis i kog at Spanien får lov at lukke showet når det egentlig var Danmark der skulle. Og så med den lortesang

Anmeld

29. maj 2010

Svei

michella80 skriver:

Det bringer mit pis i kog at Spanien får lov at lukke showet når det egentlig var Danmark der skulle. Og så med den lortesang

Men den fik da virkelig Danmark til at fremstå som det de er...meget bedre end de andre... jeg er sikker på de vinder...

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Men den fik da virkelig Danmark til at fremstå som det de er...meget bedre end de andre... jeg er sikker på de vinder...

Ja det tror jeg nu ikke de gør..... Desværre. Det kunne være meget fedt selvom jeg ikke synes det er den bedste sang

Anmeld

29. maj 2010

Svei

michella80 skriver:

Ja det tror jeg nu ikke de gør..... Desværre. Det kunne være meget fedt selvom jeg ikke synes det er den bedste sang

Det synes jeg...helt bestemt...ved ikke lige hvad der ellers skulle vinde...men jeg har så heller ikke rigtig hørt efter...

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Det synes jeg...helt bestemt...ved ikke lige hvad der ellers skulle vinde...men jeg har så heller ikke rigtig hørt efter...

Ha ha ha. Albanien, Frankrig eller Island

Anmeld

29. maj 2010

Svei

michella80 skriver:

Ha ha ha. Albanien, Frankrig eller Island

Ja, ham negerbassen...han var lidt nammenam og sangen var ikke en ørkenvandring som mange af de andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.