Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den er sku god nok vores sang..i hvert i forhold til alt det andet lort vi har hørt i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: He he... han har bare et KÆMPE hovede
He he... han har bare et KÆMPE hovede
Han er så grim altså
michella80 skriver: Han er så grim altså
Jah, han er ikke så heldig som ham fra frankrig
Tullen85 skriver: Jah, han er ikke så heldig som ham fra frankrig
Ha ha ha ha!!!!
Det bringer mit pis i kog at Spanien får lov at lukke showet når det egentlig var Danmark der skulle. Og så med den lortesang
michella80 skriver: Det bringer mit pis i kog at Spanien får lov at lukke showet når det egentlig var Danmark der skulle. Og så med den lortesang
Men den fik da virkelig Danmark til at fremstå som det de er...meget bedre end de andre... jeg er sikker på de vinder...
Yrsa skriver: Men den fik da virkelig Danmark til at fremstå som det de er...meget bedre end de andre... jeg er sikker på de vinder...
Ja det tror jeg nu ikke de gør..... Desværre. Det kunne være meget fedt selvom jeg ikke synes det er den bedste sang
michella80 skriver: Ja det tror jeg nu ikke de gør..... Desværre. Det kunne være meget fedt selvom jeg ikke synes det er den bedste sang
Det synes jeg...helt bestemt...ved ikke lige hvad der ellers skulle vinde...men jeg har så heller ikke rigtig hørt efter...
Yrsa skriver: Det synes jeg...helt bestemt...ved ikke lige hvad der ellers skulle vinde...men jeg har så heller ikke rigtig hørt efter...
Ha ha ha. Albanien, Frankrig eller Island
michella80 skriver: Ha ha ha. Albanien, Frankrig eller Island
Ja, ham negerbassen...han var lidt nammenam og sangen var ikke en ørkenvandring som mange af de andre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128