Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Ja, ham negerbassen...han var lidt nammenam og sangen var ikke en ørkenvandring som mange af de andre...

Jeg syntes nu bare sangen var god. Men ja der var god energi på scenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Svei

michella80 skriver:

Jeg syntes nu bare sangen var god. Men ja der var god energi på scenen

Tror bare det var fordi der var liv i ham...jeg var lidt i tvivl med nogle af dem.. især de der villatelte til kvinder...gaaaaab....

Anmeld

29. maj 2010

DLM

tror vi har en okay chance for at ligge højt i år men fatter ikke lige hvorfor de skulle lave point systemet om så seerne kun får 50% af stemmeretten

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Asuzi skriver:

tror vi har en okay chance for at ligge højt i år men fatter ikke lige hvorfor de skulle lave point systemet om så seerne kun får 50% af stemmeretten

Tror det er fordi alle østlandene fyldte det hele og kun stemte på hinanden næsten..

Anmeld

29. maj 2010

FrkT

Her er favoritterne Cypern, Belgien, Tyskland og Danmark..... og synes faktisk Danmarks var den allerbedste, Jens synes Belgiens var den allerbedste. Kunne godt forestille mig Tyskland måske vinder, det er en rigtig øre-hænger sang og hun har en speciel stemme sangerinden.

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Asuzi skriver:

Det har jeg slet ikke hørt!

Anmeld

29. maj 2010

DLM

Yrsa skriver:

Tror det er fordi alle østlandene fyldte det hele og kun stemte på hinanden næsten..

ahh ja det har du nok ret i hehe, hurra for nabolande

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Tror bare det var fordi der var liv i ham...jeg var lidt i tvivl med nogle af dem.. især de der villatelte til kvinder...gaaaaab....

Jeg kunne faktisk godt lige Island. Med hende den store (smukke) kvinde

Anmeld

29. maj 2010

Svei

michella80 skriver:

Jeg kunne faktisk godt lige Island. Med hende den store (smukke) kvinde

Den var jeg ikke lige til...synes det var synd det tøj de havde puttet på de tykke damer, men altså...det er nok også svært når de skal stå der på en stor scene og man kun er vant til at se på små nips på 40 kilo..

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Yrsa skriver:

Den var jeg ikke lige til...synes det var synd det tøj de havde puttet på de tykke damer, men altså...det er nok også svært når de skal stå der på en stor scene og man kun er vant til at se på små nips på 40 kilo..

Ha ha ha jeg synes faktisk hendes kjole var flot. Den røde der. a jeg har nogle store medlemmer i min familie, så jeg er vant til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.