Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Mmm... Othellokage.. Et stykke er nok ellers bliver det virkelig vammelt synes jeg...
Mmm... Othellokage.. Et stykke er nok ellers bliver det virkelig vammelt synes jeg...
Jeg klarede også kun et halvt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jeg skal til at lave en lækker ciabatta sandwich til os, med Salat, kyllingepålæg, ost, peberfrugt og agurk og dressing.. Det smager hamrende godt... Kan leve af det en hel dag... Hvad laver/spiser du??
Jeg skal til at lave en lækker ciabatta sandwich til os, med Salat, kyllingepålæg, ost, peberfrugt og agurk og dressing..
Det smager hamrende godt... Kan leve af det en hel dag...
Hvad laver/spiser du??
Vi har fået Sejfileter som jeg panerede med rasp og persille. Dertil serverede jeg smørstegte kartofler (dem fra glas) med havsalt, og agurksalat med masser af hvidløg, citron, salg og peber.
MUMS
Alexis skriver: Vi har fået Sejfileter som jeg panerede med rasp og persille. Dertil serverede jeg smørstegte kartofler (dem fra glas) med havsalt, og agurksalat med masser af hvidløg, citron, salg og peber. MUMS
Lyder da ret lækkert...
Jeg har lige guffet en gang "abemad" (banan - pære - æble - ananas i tern) med Cheasy vanilje yoghurt... Mmmm
MoarJ skriver: Lyder da ret lækkert...
Det er også super lækkert og meget nemt at lave. Der er ikke så meget forberedelsestid, hvilket er rart nogle gange
MoarJ skriver: Hihi kender godt det med at spise en ½ time igen efter aftensmaden...
Hihi kender godt det med at spise en ½ time igen efter aftensmaden...
mit argument til manden der skeptisk kigger på mig når jeg igen spiser er: jamen skat! på en restaurant får man da også dessert
hehe den kan han ikke modargumenterer
MoarJ skriver: Det lyder jo lækkert... Kæresten blev lige sulten... Og jeg selv med...
Det lyder jo lækkert... Kæresten blev lige sulten... Og jeg selv med...
hehe det smager også godt
Tomat salat... Lavet af friske blommetomater, frisk mozerella, frisk basilikum, salt og peber... Mums...
Hjemmelavet kransekage....nu min søn ikke må få gluten, så+ må der jo findes lækre alternativer og vi havde brugt alle vores rabarber, desværre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128