Hvad laver/spiser du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Mmm... Othellokage.. Et stykke er nok ellers bliver det virkelig vammelt synes jeg...

Jeg klarede også kun et halvt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Jeg skal til at lave en lækker ciabatta sandwich til os, med Salat, kyllingepålæg, ost, peberfrugt og agurk og dressing..

Det smager hamrende godt... Kan leve af det en hel dag...

Hvad laver/spiser du??

Vi har fået Sejfileter som jeg panerede med rasp og persille. Dertil serverede jeg smørstegte kartofler (dem fra glas) med havsalt, og agurksalat med masser af hvidløg, citron, salg og peber.

MUMS

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Alexis skriver:

Vi har fået Sejfileter som jeg panerede med rasp og persille. Dertil serverede jeg smørstegte kartofler (dem fra glas) med havsalt, og agurksalat med masser af hvidløg, citron, salg og peber.

MUMS

Lyder da ret lækkert...

Anmeld

28. maj 2010

Maddox

Jeg har lige guffet en gang "abemad" (banan - pære - æble - ananas i tern) med Cheasy vanilje yoghurt... Mmmm

Anmeld

29. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Lyder da ret lækkert...

Det er også super lækkert og meget nemt at lave. Der er ikke så meget forberedelsestid, hvilket er rart nogle gange

Anmeld

29. maj 2010

BinaMor

MoarJ skriver:

Hihi kender godt det med at spise en ½ time igen efter aftensmaden...

mit argument til manden der skeptisk kigger på mig når jeg igen spiser er: jamen skat! på en restaurant får man da også dessert

hehe den kan han ikke modargumenterer

Anmeld

29. maj 2010

Amelia<3

MoarJ skriver:

Det lyder jo lækkert... Kæresten blev lige sulten... Og jeg selv med...

hehe det smager også godt

Anmeld

29. maj 2010

ønskebørn74

Tomat salat... Lavet af friske blommetomater, frisk mozerella, frisk basilikum, salt og peber... Mums...

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Hjemmelavet kransekage....nu min søn ikke må få gluten, så+ må der jo findes lækre alternativer og vi havde brugt alle vores rabarber, desværre...

Anmeld

29. maj 2010

Sujan

Har spist yoghurt men jeg fandt lige en opskrift på tun frikadeller.. Mega nemt og billig mad så nu har je lige rørt farsen så det skal vi have til aftensmad.. Håber de smager godt.. Tilbehør er en salat med mozeralla, ferskner og parmaskinke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.