Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til at lave en lækker ciabatta sandwich til os, med Salat, kyllingepålæg, ost, peberfrugt og agurk og dressing..
Det smager hamrende godt... Kan leve af det en hel dag...
Hvad laver/spiser du??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har spist hjemmelavet lasagne det smagte godt
jeg sidder her ved computeren
men har lige frådet 2 stykker toastbrød med masser af smør og pålægs chokolade (kun 1/2 time efter aftensmaden som bestod af kyllingelår, ris og grøntsager)
Amelisa <3 skriver: Vi har spist hjemmelavet lasagne det smagte godt
Det lyder jo lækkert... Kæresten blev lige sulten... Og jeg selv med...
Jeg har lige spist 4 stykker ristet toast...Som det eneste i dagHar siiindsyg dårlig mave
gabriellasmor skriver: jeg sidder her ved computeren men har lige frådet 2 stykker toastbrød med masser af smør og pålægs chokolade (kun 1/2 time efter aftensmaden som bestod af kyllingelår, ris og grøntsager)
Hihi kender godt det med at spise en ½ time igen efter aftensmaden...
*Sofie* skriver: Jeg har lige spist 4 stykker ristet toast...Som det eneste i dagHar siiindsyg dårlig mave
Coca cola er godt...
skal til at spise en is burde jeg nok ikke gøre men hvad det går nok.
Åhh jeg er slet ikke sulten lige øjeblikke men hver aften kl ca 22 er jeg bare blevet SÅ sulten at jeg er blevet nød til at lave noget med for ellers får jeg kvalme.
Jeg plejer ellers ALDRIG og har ALDRIG spise så sent om aften men lige de her 4 dage er jeg bare blevet nød til det.
I aften tror jeg jeg laver mig en salat det er det bedste jeg ved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128