Hvad laver/spiser du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

LotteN

UHa, vi har lige fået jordbærgrød med mælk på - jumjum..

Og s sidder jeg og skriver indkøbsseddel til vi skal handle ind til vi skal lærkes fødselsdag på søndag - kan slet ikke forsåt hun allerede bliver 2 år i overmorgen - hvor er tiden blevet af...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

roenlund

har lidt ondt af mig selv idag... Så det er blevet til kinamad og nu sidder jeg og gumler en hel bakke vindruer, og så er der blvet drukket godt med colaa til...

Min undskyldning er at når man er alene hjemme skal man forkæle sig selv...

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Jeg har lige spist min (Karolines) berømte tomatsuppe... tilføjet skinkestrimler, suppe horn, og friske stegte Champignoner.....

Og om lidt vil jeg kværne 2 skildpadder mere - kunne godt tænke mig lidt Cola faktisk....

Har 3 liter cola her...

Anmeld

28. maj 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Har 3 liter cola her...

SNYD!

hvor bor du for jeg keder mig bravt

Anmeld

28. maj 2010

merichs

gabriellasmor skriver:

jeg sidder her ved computeren

men har lige frådet 2 stykker toastbrød med masser af smør og pålægs chokolade (kun 1/2 time efter aftensmaden som bestod af kyllingelår, ris og grøntsager)

Og her sidder jeg og prøver at overbevise mig selv om at jeg umuligt kan være sulten, når jeg næsten lige har spist  Men maven siger noget andet

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har lige set All Stars og spist is med brownies stykker i

Laura er sur (ondt i bisserne), så hun går på skift for at blive trøstet og underholdt... Ikke med lige stor succes hele tiden! Så laver jeg i øvrigt bordkort til barnedåben

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

SNYD!

Bor i silkeborg...

Anmeld

28. maj 2010

Anja.t

Jeg har pandekager(med is!) der har ventet på mig siden kl.20.30, men ungen VIL IKKE sove!!

Nu prøver min mand på at få ham til at sove....

Min mand laver verdens bedste pandekager (og jeg mener det seriøst!! verdens bedste!!)

Anmeld

28. maj 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

SNYD!

Du kører bare til Skævinge og hjælper mig med kager

Jeg har 3 kager der skal være færdige imorgen - og jeg er stadig igang med fyld....

Jeg har masser af Cola og kaffe

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Anja.t skriver:

Jeg har pandekager(med is!) der har ventet på mig siden kl.20.30, men ungen VIL IKKE sove!!

Nu prøver min mand på at få ham til at sove....

Min mand laver verdens bedste pandekager (og jeg mener det seriøst!! verdens bedste!!)

Pandekager med is... Uhm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.