Faaborg...tsk tsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

DK skriver:

Ahhh det lyder som det Fåborg vi kender!!

Knus Ditte, med smukke kusiner, søde "Brian"-svogere, moster, onkel og en mormor i Fåborg

jamen er det bare sådan en bonderøvsby eller hvad?? vi flyttede jo bare herned og ud i skoven og har absolut ingen omgangskreds hernede udover godsejeren og ham der levere brænde, så vi ved faktisk ikke rigtig noget om byen. andet end at vi er begyndt at længes frygtelig mod djævleøen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

ja...så er det 9. og 10. klasses afslutning idag og her i Faaborg kører de satme i vogn gennem byen som en anden flok studenter  altså jamen HALLO! I har bestået FOLKESKOLEN!!

gør man bare sådan på fyn generelt, eller er det specielt for Faaborg?

Søren fik godt nok at vide at gymnasiet hernede blev kaldt "universitetet" og det kun var stræberne der gik videre til gymnasiet  af rektor på Svendborg Gymnasium, såe...

WHAT?!?! LOL.... Ja, så har man jo ikke nogen ambitioner i livet LOL, hvis man skal køre i vogn efter 9. klasse hahahah..

Altså - er jo hverken student eller noget og har haft masser ambitioner, men det med at køre i vogn, var bare ikke én af dem. Hader når der går inflation i traditioner

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

ja...så er det 9. og 10. klasses afslutning idag og her i Faaborg kører de satme i vogn gennem byen som en anden flok studenter  altså jamen HALLO! I har bestået FOLKESKOLEN!!

gør man bare sådan på fyn generelt, eller er det specielt for Faaborg?

Søren fik godt nok at vide at gymnasiet hernede blev kaldt "universitetet" og det kun var stræberne der gik videre til gymnasiet  af rektor på Svendborg Gymnasium, såe...

Hmmm... Det har jeg aldrig hørt om før Men det hele er da vist ved at gå over gevind, for jeg har også hørt konfirmander der bliver hentet i limousine og hestevogn osv.

Hvad bliver mon det næste

K.h. Linda, som i en alder af blot 29 år er blevet en gammel sur kælling.

Anmeld

28. maj 2010

oo

Baagøe skriver:

Hmmm... Det har jeg aldrig hørt om før Men det hele er da vist ved at gå over gevind, for jeg har også hørt konfirmander der bliver hentet i limousine og hestevogn osv.

Hvad bliver mon det næste

K.h. Linda, som i en alder af blot 29 år er blevet en gammel sur kælling.

haha, jeg fylder 29 om to måneder og jeg er også bare en mavesur gammel gubbe

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

haha, jeg fylder 29 om to måneder og jeg er også bare en mavesur gammel gubbe

LOL Det må være årgang 81, men vi er også noget helt specielt

Anmeld

28. maj 2010

oo

Baagøe skriver:

LOL Det må være årgang 81, men vi er også noget helt specielt

woot woot  ja vi ER!

Anmeld

28. maj 2010

line melias mor

TbCp skriver:

Ajjj gør de det????

Så skulle de da hellere have en paryk hvis de absolut skal have et eller andet...

hahahaha altså de gulkorn du kommer med

Anmeld

28. maj 2010

Mettemus

DE GØR DET OGSÅ HER I ÅRHUS!!!! WTF?????

Så kommer man slentrende, ung og strålende i sine nye smarte gummistøvler på vej til Kashmir-koncert i Friheden (Kasper E), og hvad skuer mit øje?? - En hel flok snotunger i noget der til forveksling ligner min gamle studenterhue!! Pludselig vælter den sure gamle mand der bor inde i mig frem og vrisser "Ej, nu må det satme stoppe!" Jeg blev helt forarget og følte med det samme at værdien af min flotte hue med RØDT kantebånd blev devalueret en hel del.. Suk gamle, gamle mand - gå væk!!!

Og behøver jeg sige at Kashmir var godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.