Faaborg...tsk tsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

Mathildesmor skriver:

Jeg er enig i at jeg ikke forstår hvorfor HG skal have huer på, men det er udelukkende fordi at jeg ikke mener det niveaumæssigt ligger på samme plan som STX, HF, HH og HTX.

Jeg synes dog det er endnu mere fjollet, at man som frisør får en hue....????

AHAHAHAHAAAA! får man hue som frisør?? ødelægger det ikke hele pointen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Christinahr

Mathildesmor skriver:

Jeg er enig i at jeg ikke forstår hvorfor HG skal have huer på, men det er udelukkende fordi at jeg ikke mener det niveaumæssigt ligger på samme plan som STX, HF, HH og HTX.

Jeg synes dog det er endnu mere fjollet, at man som frisør får en hue....????

Helt enig. De kan jo bare finde på noget andet i stedet for at efterligne. Og det er et faktum at niveauerne ikke er de samme, hg er jo heller ikke en gymnasiel og huerne hører til de gymnasielle

Anmeld

28. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ja, det gør sgu så! Jeg mener faktisk at det er en hue med lilla kantbånd...haha.

Synes bare det er lidt til grin - for jo, efter min mening bliver hele fidusen om huen ødelagt lidt, når frisører og social & sundhedsassistenter også begynder at få huer på!

Det kan godt være at de har slidt hårdt for at få deres uddannelse, men vi kommer stadigvæk ikke udenom at det ikke har noget med en gymnasiel uddannelse at gøre!

Anmeld

28. maj 2010

saxa

Tjuhl skriver:

ja...så er det 9. og 10. klasses afslutning idag og her i Faaborg kører de satme i vogn gennem byen som en anden flok studenter  altså jamen HALLO! I har bestået FOLKESKOLEN!!

gør man bare sådan på fyn generelt, eller er det specielt for Faaborg?

Søren fik godt nok at vide at gymnasiet hernede blev kaldt "universitetet" og det kun var stræberne der gik videre til gymnasiet  af rektor på Svendborg Gymnasium, såe...

Vil så lige pointere at det åbenbart også er noget der er kommet til Hadsund - Nordjylland Gad vide om der er kommet en gal Fynboer herop og vist dem det.. Blev vækket af de larmende horn og råbende FOLKESKOLEELEVER der kørte meget stille ned igennem gågaden kl.6 I MORGES!!! Og typisk når det er den dag man kan sove længe.. Det havde jeg alligevel aldrig troet..

Anmeld

28. maj 2010

oo

saxi skriver:

Vil så lige pointere at det åbenbart også er noget der er kommet til Hadsund - Nordjylland Gad vide om der er kommet en gal Fynboer herop og vist dem det.. Blev vækket af de larmende horn og råbende FOLKESKOLEELEVER der kørte meget stille ned igennem gågaden kl.6 I MORGES!!! Og typisk når det er den dag man kan sove længe.. Det havde jeg alligevel aldrig troet..

ååååårh!  de kommer heldigvis ikke herop i skoven, men det er et helvede at være nede i byen idag med båthornene!! faktisk har jeg aldrig oplevet at der blev kørt i vogn for studenterne hernede...hmmm! men det de da gøre!

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

ja...så er det 9. og 10. klasses afslutning idag og her i Faaborg kører de satme i vogn gennem byen som en anden flok studenter  altså jamen HALLO! I har bestået FOLKESKOLEN!!

Søren fik godt nok at vide at gymnasiet hernede blev kaldt "universitetet" og det kun var stræberne der gik videre til gymnasiet  af rektor på Svendborg Gymnasium, såe...

Hmmm... I kbh gør man det ikke umiddelbart, så er ikke noget jeg kender til som decideret tradition. Men har godt hørt om, at det er noget flere og flere benytter sig af. Man kan jo også få en tiende kl. hue... hehee... ja ja siger jeg bare hovedrystende.

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

Hmmm... I kbh gør man det ikke umiddelbart, så er ikke noget jeg kender til som decideret tradition. Men har godt hørt om, at det er noget flere og flere benytter sig af. Man kan jo også få en tiende kl. hue... hehee... ja ja siger jeg bare hovedrystende.

Anmeld

28. maj 2010

saxa

Tjuhl skriver:

ååååårh!  de kommer heldigvis ikke herop i skoven, men det er et helvede at være nede i byen idag med båthornene!! faktisk har jeg aldrig oplevet at der blev kørt i vogn for studenterne hernede...hmmm! men det de da gøre!

I morges ønskede jeg mig også langt væk.. For når man er gravid og vågner, er man nød til at skal på toilettet - min blære er ihvertfald ved at springe, uanset hvilket tidspunkt jeg vågner på.. Og når man så går på toilettet, kan man ikke falde i søvn igen.. ØV!!

Jow studenterne må da gøre det - det hører sig til.. Meget mere end det hører sig folkeskoleeleverne til.. Hehe..

Anmeld

28. maj 2010

oo

Alexis skriver:

nej, vi kommer jo fra kbh (eller Søren kommer fra nordjylland, men har læst på universitetet i kbh osv) og der har vi heller aldrig oplevet det.

en 10. klasses hue?! aj men...come nu lige on mand

Anmeld

28. maj 2010

oo

saxi skriver:

I morges ønskede jeg mig også langt væk.. For når man er gravid og vågner, er man nød til at skal på toilettet - min blære er ihvertfald ved at springe, uanset hvilket tidspunkt jeg vågner på.. Og når man så går på toilettet, kan man ikke falde i søvn igen.. ØV!!

Jow studenterne må da gøre det - det hører sig til.. Meget mere end det hører sig folkeskoleeleverne til.. Hehe..

jæs jæs i know - med blæren altså, drøn træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.