Faaborg...tsk tsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

saxa

Alexis skriver:

Hmmm... I kbh gør man det ikke umiddelbart, så er ikke noget jeg kender til som decideret tradition. Men har godt hørt om, at det er noget flere og flere benytter sig af. Man kan jo også få en tiende kl. hue... hehee... ja ja siger jeg bare hovedrystende.

10.klasses elever, social og sundhedsassistenter, frisører mm med huer.. Altså er hele traditionen med Huer ikke ved at dø lidt hen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mathildesmor skriver:

Ja, det gør sgu så! Jeg mener faktisk at det er en hue med lilla kantbånd...haha.

Synes bare det er lidt til grin - for jo, efter min mening bliver hele fidusen om huen ødelagt lidt, når frisører og social & sundhedsassistenter også begynder at få huer på!

Det kan godt være at de har slidt hårdt for at få deres uddannelse, men vi kommer stadigvæk ikke udenom at det ikke har noget med en gymnasiel uddannelse at gøre!

Nej, huen med lille kantbånd er enten HG eller SOSU hj/ass. og findes i 3 forskellige nuancer alt efter udd.

Mørkelilla - hg

mellemlilla sosu ass.

lyslilla sosu hjælper

10 kl har grønt bånd

Anmeld

28. maj 2010

Mathildesmor skriver:

Ja, det gør sgu så! Jeg mener faktisk at det er en hue med lilla kantbånd...haha.

Synes bare det er lidt til grin - for jo, efter min mening bliver hele fidusen om huen ødelagt lidt, når frisører og social & sundhedsassistenter også begynder at få huer på!

Det kan godt være at de har slidt hårdt for at få deres uddannelse, men vi kommer stadigvæk ikke udenom at det ikke har noget med en gymnasiel uddannelse at gøre!

Nej, huen med lille kantbånd er enten HG eller SOSU hj/ass. og findes i 3 forskellige nuancer alt efter udd.

Mørkelilla - hg

mellemlilla sosu ass.

lyslilla sosu hjælper

10 kl har grønt bånd

Anmeld

28. maj 2010

saxa

Tjuhl skriver:

jæs jæs i know - med blæren altså, drøn træls!

MAX - og tillykke med milepælen HALVVEJS!!  sq en skøn fornemmelse..

Anmeld

28. maj 2010

Tjuhl skriver:

nej, vi kommer jo fra kbh (eller Søren kommer fra nordjylland, men har læst på universitetet i kbh osv) og der har vi heller aldrig oplevet det.

en 10. klasses hue?! aj men...come nu lige on mand

Yep, den har grønt bånd. hehehee

Anmeld

28. maj 2010

saxi skriver:

10.klasses elever, social og sundhedsassistenter, frisører mm med huer.. Altså er hele traditionen med Huer ikke ved at dø lidt hen??

Jo lidt, der må være grænser, men synes nu det er hyggeligt alligevel.

Anmeld

28. maj 2010

oo

saxi skriver:

MAX - og tillykke med milepælen HALVVEJS!!  sq en skøn fornemmelse..

tark!

ja, du har jo næsten liiige selv været der også lidt vildt at man nu er igang med nedtællingen!!

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Ej altså...

Anmeld

28. maj 2010

DK

Tjuhl skriver:

ja...så er det 9. og 10. klasses afslutning idag og her i Faaborg kører de satme i vogn gennem byen som en anden flok studenter  altså jamen HALLO! I har bestået FOLKESKOLEN!!

gør man bare sådan på fyn generelt, eller er det specielt for Faaborg?

Søren fik godt nok at vide at gymnasiet hernede blev kaldt "universitetet" og det kun var stræberne der gik videre til gymnasiet  af rektor på Svendborg Gymnasium, såe...

Ahhh det lyder som det Fåborg vi kender!!

Knus Ditte, med smukke kusiner, søde "Brian"-svogere, moster, onkel og en mormor i Fåborg

Anmeld

28. maj 2010

Margorie

Det lyder ski dag også sjovt Men er det ikke det fede ved at gå på gym? Altså hvis alle kan gøre det, holder det jo op med at være fedt :/ Hmm Min søster gik også ud af folkeskolen idag, men de fester bare på almindelig vis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.