Jeres kærlighedshistorie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Barbamama

mariaogmarcus skriver:

det er virkelig dejligt, og han har taget graviditeten til sig som sin egen så det er så dejligt at føle man ikke længere er såret og alene

Ja det er da stort!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Millzi

Året er 2001.

Vi var begge lige gået ud af 9 klasse og skulle starte i 10 klasse efter sommerferien (på hver sin skole).

Jeg så at min storesøster havde oprette en profil på dating.dk, og jeg var selvfølgelig nysgerrig over hvad det var for noget, så jeg oprettede mig os derinde... kort tid efter skrev en sød dreng til mig, som jeg begyndte at skrive meget med derinde, vi begyndte os at skrive på mobilen og ringe sammen. Efter noget tid skrev han om vi ikke skulle mødes, og det gjorde vi så  på det tidspunkt boede vi i 2 byer lige ved siden af hinanden, så det var rimlig tit vi boede på hinanden... Vores første møde var på stranden, hvor vi fik snakket en del og fandt samtidig ud af at  en pige fra min klasse, kom sammen med en fra hans  ja verden er åbenbart meget lille.. hi hi... så vi kunne sagtens ha mødtes tidligere...

Nu er vi i år 2010 og har været sammen lige siden... Vi har været meget igennem på de snart 9 år og vores forhold er så fantastisk dejligt.. vi har nu boet sammen i nogle år efterhånden, vi fik en dejlig lille chihuahua i september og venter nu på vores dejlige søn kommer til verden (13 dage til termin).

Vi elsker hinanden ubeskriveligt og ved vi begge vil være sammen for altid...  Vores liv er fantstisk...  

Anmeld

28. maj 2010

oo

FrkT skriver:

Åhhh Trine, sikke en dejlig historie....  Synes det er lidt fedt at du sådan måtte "jagte" ham lidt

han siger stadig at man jo skal spille kostbar, det er sådan man scorer damer  altså...jaja, whatever floats his boat, alle andre kender sandheden

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

sehr romantischer tråd  jeg bliver aldrig træt af at fortælle om Søren!

første gang jeg mødte ham syntes jeg han var verdens største wanker og han syntes jeg var den mest trælse brilleabe, fordi jeg lagde fuldean på hans ven Karl...hmm!

så mødte vi hinanden igen nytårsaften 2005/2006, fordi min bedste veninde var kærester med hans bedste ven. jeg syns han var såååååå sød, men han nægtede at tale med mig hele aftenen. da festen var ved at dø, satte han sig resolut i sofaen og erklærede, at han ikke gik hjem, før han blev smidt ud! min veninde listede højlydt hen og sagde "du må rigtig gerne blive og sove, for Trine syns du er megalækker", hvorefter Søren rejste sig, sagde farvel og gik.
af en eller anden årsag var jeg overhovedet ikke slået ud, og en uge efter havde jeg lagt planer med min veninde og hans ven og det lykkedes os at få ham med på Louises på nørrebro. hvor jeg sad til klokken 7 om morgenen og ÆVLEDE ham ind i hovedet. han fattede ingenting - heller ikke da jeg sang rigtig højt med på Abbas "Take a chance on me" og pegede på mig selv på den mest opfordrende måde jeg kunne... vi gik videre til et nyt morgenværtshus og til sidst måtte jeg meget bestemt sige, at "jeg sover altså hos dig og nu vil jeg hjem!" og så lå jeg i hans seng i 3 dage og var heeeeelt rundtosset.
3 måneder efter råbte han pludselig, da vi gik rundt i sne til knæene i skoven "jeg elsker dig og jeg vil aldrig leve uden dig!". jeg spurgte om han mente det alvorligt og han sagde, meget rød i kinderne, ja.
den 25. juli 2006 blev vi gift på Ærø Rådhus. Det var helt privat og kun os to og MEGET romantisk, synes jeg 

fra maj 2007 til januar 2010 er rigtig meget af vores tid gået med at kæmpe for at få et barn. vi startede fertilitetsbehandling i december 2008 og jeg blev gravid i første forsøg. men det sad udenfor livmoderen og jeg endte på operationsgangen i 9. uge. efterfølgende brugte vi endnu et år og 5 IUI forsøg men uden held. da vi så beslutter at gå i behandlingspause inden vi starter IVF bliver jeg gravid  og vi skal være forældre i midten af oktober, hurra!!!

Det er en fantastisk historie Trine!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.