Året er 2001.
Vi var begge lige gået ud af 9 klasse og skulle starte i 10 klasse efter sommerferien (på hver sin skole).
Jeg så at min storesøster havde oprette en profil på dating.dk, og jeg var selvfølgelig nysgerrig over hvad det var for noget, så jeg oprettede mig os derinde... kort tid efter skrev en sød dreng til mig, som jeg begyndte at skrive meget med derinde, vi begyndte os at skrive på mobilen og ringe sammen. Efter noget tid skrev han om vi ikke skulle mødes, og det gjorde vi så
på det tidspunkt boede vi i 2 byer lige ved siden af hinanden, så det var rimlig tit vi boede på hinanden... Vores første møde var på stranden, hvor vi fik snakket en del og fandt samtidig ud af at en pige fra min klasse, kom sammen med en fra hans
ja verden er åbenbart meget lille.. hi hi... så vi kunne sagtens ha mødtes tidligere...
Nu er vi i år 2010 og har været sammen lige siden... Vi har været meget igennem på de snart 9 år og vores forhold er så fantastisk dejligt.. vi har nu boet sammen i nogle år efterhånden, vi fik en dejlig lille chihuahua i september og venter nu på vores dejlige søn kommer til verden (13 dage til termin).
Vi elsker hinanden ubeskriveligt og ved vi begge vil være sammen for altid...
Vores liv er fantstisk...
Anmeld