Jeres kærlighedshistorie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.373 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Silvermist1

Nu har vi vist billeder frem af os selv og vores dejlige mænd/kærester. Har I også lyst til at dele kærlighedshistorier?

Hvordan mødte I hinanden?

Jeg mødte min mand i Island 1999. Jeg boede i en lille by Akureyri på dette tidspunkt. Han boede i en endnu mindre by, tæt på Akureyri. Haha ja der er mange små byer i Island og så har vi selvfølgelig hovedstaden, Reykjavík

Jeg havde set ham et par gange før, inden vi snakkede sammen. Han var ven med min stedsøsters daværende kæreste. Den første sætning jeg faktisk sagde til ham var "Luk døren nu...!", da han i sin største uskyldighed kom til at passere mit værelse engang, da han var på besøg hos min stedsøster. Dengang var jeg nemlig en møgsur teenegertøs, som ville være i fred.

Der går noget tid og jeg har en kæreste i en kort periode. Men vores forhold slutter.

En aften tager jeg sammen med min veninde til et diskotek nede i Akureyri´s midtby. Min veninde efterlader mig og smutter med en fyr. Jeg står efterladt og alene, da jeg støder jeg ind i denne her søde, sexede og lækre sag, som jeg endda har mødt før.

Han virker glad og siger "Hej, husker du mig?". Jeg spiller kostbar og siger "Nej det tror jeg ikke...!", men beslutter mig for at være sød i stedet for "Eller jo, nu husker jeg...!".

Vi begynder at snakke sammen og danser lidt. Bagefter sætter vi os ned.. Jeg er enormt vild med denne her skønne fyr, han er sjov, charmerende, sød, sexet... og han har de flotteste overarme jeg har set, haha... Ham her vil jeg gerne lære at kende

Samme aften inviterer han mig med hjem og jeg tager imod tilbuddet. Sådan noget plejede jeg normalt ikke at gøre og det medførte også konsekvenser.

Ja, min far ringede midt om natten og sagde at jeg skulle komme hjem med det samme. Min udkårede blev seriøst en smule bange for at han måske skulle møde min far på et tidspunkt. Han syntes ikke at min far lød særlig rar. Sært.

Jeg kom dog ikke hjem før dagen efter, efter en dejlig skøn nat

Sådan lærte vi hinanden at kende. Total U-romantisk beretning som endte med et fantastiskt forhold, som har varet i 10 år nu

I dag er vi gift og utrolig lykkelige. Forældre til de 2 skønneste piger. Og stadig dybt in love

Min far er også rigtig glad for sin svigersøn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

AnneBJ

Sjov tråd - vender tilbage med vores beretning senere, er på vej ud af døren

Anmeld

28. maj 2010

LilyMarleen

Vores historie :

Det startede med at Thomas skrev et brev til mig inde på scor.dk, som jeg ignorede lidt, da jeg ikke lige troede at han var noget for mig, men så skrev han et brev mere. Som jeg så besvarede med at vi da kunne skrive lidt på msn, og se om der var kemi. Og det var der sååå. I den grad. Vi chattede i et par måneder sammen, og efter længere tids plagen fra Thomass side, gik vi på cam, og der var jeg helt solgt, vi chattede lange nætter sammen. 

Thomas skulle på militær øvelse i 3 uger, og derefter havde vi aftalt at mødes. Jeg tudet og var dybt ulykkelig over at jeg ikke kunne komme til at snakke med ham mens han var afsted, jeg var virkelig blevet glad for ham og jeg var virkelig blevet dybt forelsket i den her mand, som jeg overhovedet ikke kendte. (Dybt mærkeligt) Det skal lige siges at vi skrev mange mange sms'er sammen fra udlandet, og jeg fik jævnlig opkald. Jeg tror han brugte en formue på at holde kontakten med mig.

Vi skulle mødes en aften hvor jeg skulle til fødselsdag, så min undskyldning for at finde en rigtig lækker prinsesse kjole var på plads. Thomas kunne først komme hertil, da klokken var 23.00 eller senere, så han holdte mig opdateret over sms, så jeg kunne forlade selvskabet. Jeg hentede ham i mit fineste pus, en kold Nov. aften i 2008. Dengang med langt krøllet lyst hår, så jeg lignede en rigtig prinsesse. Også stod han der i sin uniform, efter 3 ugers længsel, efter en mand jeg faktisk ikke kendte. Han kiggede på mig og sagde "Nå det er så dig der er den berygtede Marlene", jeg smilede til ham og sagde "ja, det var det" Jeg var meget genert, og jeg viste ikke rigtig hvor jeg skulle gøre af mig selv. Så trak Thomas mig over med sin hånd og gjorde tegn til at han ville kysse mig, jeg var meget nervøs. Men selvfølgelig skulle han have et kys, for nu stod han jo der, Manden af mine drømme, der havde fået mig til at føle som jeg aldrig havde følt før. Han smilede til mig og kyssede mig. Vi tog hinandens hånd, mens Thomas gik og slæbte på alt hans udstyr, også gik vi hjem til mig hånd i hånd. Og med det største smil på læben. Vi gik hjem i seng, da Thomas var meget træt, og hov, dyrkede en masse dejlig sex. De efterfølgende dage i weekenden, hyggede vi os rigtig meget, han fik mig til at grine, blive genert, og få røde kinder.  vi gik lange ture, og snakkede og snakkede mens vi kigge og smilede til hinanden. Og lige præcis der viste jeg at han var ham som jeg havde gået og drømt om. Og det er han stadig. Jeg er meget forelsket i ham! Og jeg han da heldigvis mærke at det er 110% gengældt :-) 

Det var vores lille start. 

Anmeld

28. maj 2010

VIPpigen

Hehe... Min dukkede op en aften i byen. Og det bedste var det var på min fødselsdag. En veninde og jeg var taget i byen, og fejre min fødselsdag, og hen på natten/morgenen registrere jeg godt der er en fyr som kigger på mig, eller nærmest stirrer. Ignorere ham da han ikke lige virker som min type. En pige som sidder imellem os spørger mig om jeg er single (det havde han spurgt hende om) overvejer kraftigt at sige nej, men hopper alligevel ud i det, og ja det er jeg. Han kommer over, og vi snakker. Vi falder bare i spænd med det samme. Vi bliver smidt ud kl 5, og da vi står ude ved vejen skal jeg den ene vej, og han den anden. Hverken han eller jeg vil egentligt skilles, så spørger om han vil følge mig hjem (vi havde forinden diskuteret vejen nede ved mig, hvor der er et lyskryds, og da han kan fare vildt i sin egen bukselomme, mente han der IKKE var et lyskryds der).

Vi går ned mod mig, og da vi kommer derned, står vi uden for døren, jeg invitere ham med op, hvor vi snakker lidt, men der sker ikke rigtig noget, vi kysser lidt, Og da han skal til noget flyve-halløj om søndagen ville han til at hjem i seng. Jeg får hans nummer, og han får mit. Inden jeg falder i søvn den morgen får jeg en besked fra ham, og falder i søvn med et smil på læben. 4 dage senere er vi på date, han har inviteret mig ud og spise, og det er bare ren forkælelse, jeg invitere ham med hjem igen, hvor vi ser lidt tv, og bare hygger. Da det er en hverdagsaften skal han hjem og på arbejde dagen efter. Han kommer igen fredag, og lørdag bliver han og sover. Vi har været sammen i 14 måneder, hvor vi lige var fra hinanden i 1½ måned.

Han er det bedste der er sket her, har altid et smil på læben, og er der noget trist bringer han smil frem igen. Det gik lidt i en forkert rækkefølge med barn og indflytning, så han er ved at flytte ind nu, og jeg er i 13 uge med vores lille "Dovendyr".

Anmeld

28. maj 2010

Corn

Jeg boede sammen med en sød fyr i Randers, men så ramlede mit liv ind i en depression og jeg kunne slet ikke finde ud af mig selv. Min mor tilbød at jeg flyttede hjem en periode, og vi tog imod tilbuddet.

Han ville så ikke længere, og så ville han alligevel og jeg var totalt forvirret og manglede overskud. Og vi skiltes for alvor i et kæmpe skænderi, som indebar trusler osv... slet ikke hans stil ellers, men vi var begge lost...

Så jeg flygtede til en lille by med sommerfester sammen med en veninde som var bartender i en sommerbar. Jeg gemte mig bag baren hele aftenen, men hun kendte jo alle, og pludselig kommer den her lyshårede, bredskuldrede, høje fyr hen og præsentere sig, Søren og giver hånd, og ser på mig med de flotteste blå øjne (min store svaghed)

Min veninde hvisker efterfølgende, at hun har lidt kørende med ham og at han er meget sød.

Efter lukketid, holder de lokale unge eftergilde og vi tager med. Her lover den søde fyr at han sagtens tør sove med min veninde og jeg, og vi tager ham på ordet. Aldrig i livet har jeg grinet så meget, som den nat, og min veninde mokkede for vildt, fordi hun ikke kunne få sovet fordi vi var så platte.

De fortsætter med at udvikle på deres forhold indtil min veninde finder en "overlapper" til at tage pladsen og Søren opsøger mig, for at tale ud.

Vi er jordens bedste venner i nogle måneder, og jeg bor lidt hist og her, har en torsdags-bolleven, går i terapi og livet er let og ligetil...

Min veninde som jeg til tider bor hos, gør mig opmærksom på, at jeg er meget sammen med Søren, og jeg fortæller hende at vi bare er venner.

Da hans fødselsdag nærmer sig, invitere han mig med til hans forældres hus weekenden over og vi drager af. Vi har været hemmelige venner i den periode, da jeg havde lovet min veninde, at selvom hun ikke ville have ham, så skulle jeg holde mig fra ham, så hans forældre er lidt nysgerrige efter at se hvem jeg er.

Natten til hans fødselsdag falder brikkerne på plads i mit hoved og jeg, praktisk talt, kaster mig over ham... Og så var det ligesom klaret.

Omkring termin for vores 3. barn er også tidspunktet hvor vi har kendt hinanden i 9 år, vi blev gift for snart 3 år siden og vores forhold er godt og solidt, self. med op og nedture, men jeg synes vi er gode til at rumme hinanden...

Anmeld

28. maj 2010

karina1980

altså min mand mødte jeg jo længe før jeg vidste vi skulle finde sammen

Brian var bedste venner med min eks. så han kom tit i huset og da hans kæreste så smed ham ud i juni måned, ja så blev det oftere og oftere og jeg fandt ham faktisk en smule træls min eks og jeg havde sammen vores søn på 7 mdr på det tidspunkt og jeg følte et behov for at tage i byen og ud og morer mig, som jeg så tit gav eksén lov til.

Brian tilbød så at jeg kunne da tage med ham på stregen(et sted der køres ulovligt streetrace i odense) hvis jeg havde lyst. det havde jeg

og det endte med at vi tog videre da hans kammerat ringede at nu var han ude af spjældet og det skulle fejres og tja det var jeg jo også med på, så afsted til otterup vi drog,

hans kammerat var herre lækker og pisse sød og drak mig næsten under bordet   så brian og han ven måtte næsten bære mig ud i bilen, da jeg knap kunne gå selv

nå men hjemad syntes både brian og jeg vi skulle og på en rasteplads holder han ind, da han skal vande lidt træer

imens står jeg og fryser og er så småt ved at blive lidt mere ædru, kan ihvertfald selv stå og gå

pludselig kommer han hen og krammer mig så jeg kan få varmen og det ender i et kys,  jeg fortryder i samme øjeblik og siger at nu vil jeg gerne hjem, i det sekund bliver jeg faktisk helt ædru

hjemme igen spekulere jeg som en gal og det ender faktisk med at jeg siger til eksen det slut og forklare ham at jeg ved, når jeg kan gøre dette så er der ikke mere mellem os, der er værd at redde

i ugerne efter besøger brian mig jævnligt, blot for at ligge og hygge/nusse på sofaen og se film(ikke andet) og langsomt begynder jeg at få følelser for ham, i september måned på hans fødselsdag dukker han op, med kage og varm kakao og så begynder det ellers at blive mere og mere seriøst, sidst i okt. siger han i en joke at han synes vi skal giftes og blot for at tage røven på ham siger jeg ja.

han ved udemærket godt at jeg mente gift var noget man tog for ikke at blive det dagen efter ligger papirne til et rådhus bryllyp på bordet, delvist udfyldt og stadig tænkte jeg at det her bare var en joke, så jeg skrev under og tilføjede en dato jeg gerne ville giftes(dagen efter min søns 1 års fødselsdag)

og ja det ender jo så med at vi står på rådhuset i klædt rigtig fint tøj og siger ja til hinanden, et halvt år senere indrømmer han at han ikke troede jeg ville gå så langt, men at han er glad for det.

i år har vi så været gift i 8 år, og det har bestemt ikke været en dans på roser hele vejen igennem, men vi ved begge at vi ikke kan leve uden den anden

Anmeld

28. maj 2010

Silvermist1

Ej hvor spændende med alle de kærlighedshistorier. Nu ved jeg hvad jeg skal foretage mig, når Victoria sover en lur næste gang

Glæder mig...

Anmeld

28. maj 2010

Divababy93

fed tråd
Hvade på daværene tidspunkt en kæreste, var ved og gå fra ham, men viste hvor og hvordan.

Men en aften da jeg kommer hjem fra kæresten, bleslutter  jeg at tage hjem skifte tøj, og lægge make-up, og så ellers ind i byen bare for et kigge, gik ind på tower pup, der havde jeg været før, sider lidt og snakker med kærestens onkel, da denne her meget flotte lidt charmerene fyr kommer ind af døren, hen kender self kærestens onkel og siger hej, og går der efter op i baren, sider og kigger lidt på ham når han ikke kigger på mig
men da jeg så går på toriletet, og kommer ned igen så han igen over ved onklen, han præsentere sig så "mit navn er bo og hvem er så du"
(abas som kærestens onkel hedder svare i sjov jamen  det er min lille søster) men falder i snak med bo og sys en lig at han er meget sød, men er tilbage holdene i starten fordi jeg jo havde kæreste på. han spute om jeg ville med videre i byen, sagde ja hvad kunne der ske ved det.

vi kommer op på barcode allerede der kunne jeg mærke jeg var små beruset, men vi sider og snakker og kommer rigtigt godt ud af det med hinanden, da vi så fortsætter vores vrandrig i byen, ender vi til sidst på beach og drikker lidt videre, da kl nermer sig 5 om morgen går vi sammen ud og prøver at komme hjem, da vi ender ved kirken 100 meter fra ham og har været væltet adskilige gange blir vi egnige om at jeg nok skulle låne hans sofa, hvor jeg så går med op, når bare alrig hans sofa for i det træder ind i stuen vælter jeg over i hans seng (han ved så godt jeg har fyr på) vi griner og ligger os til og sove, men ender dog afligevællet i seng. men sys han var meget sød, men ny skulle jeg til og fortælle kæresten at jeg havde været ham utro, det skal så der til siges at jeg havde tilgivet kærsten en enkelt gang efter han havde været mig utro. men får så fortalt ham det. og ringer så til bo og siger det er slut mellem mig og kæresten om jeg ikke måtte komme op og være der nogle timer, det gør jeg så, vi er begge meget vilde med hinanden.

og vi har nu her den 16 juli været sammen i et år

Anmeld

28. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg mødte min mand på farmerdating. han skrev et eller andet om at det måtte være svært at nå at aflevere 3 børn om morgenen, og det fik vi så startet vores mails med

lidt skriverier blev til mere, og pludselig ville han gerne mødes. jeg gav ham dog mit nummer først. han ringede om aftenen, og kontakten var der bare fra starten. det blev hurtigt fast tradition at vi ringede sammen om aftenen når børnene sov. og de 45 min vores første samtale varede, blev hurtigt til 2 timer

en uge i febuar var jeg på ferie med mine børn. i et feriehus i nærheden havde ex-en lejet sig ind. og da manden fra farmerdating pludselig havde en fridag. ja så endte det med at ex passede børn i feriehus, mens mor her tog på date (på valentinsdag) i den mest romantiske by

daten var helt fantastisk, og den blev starten på nogle komplicerede måneder, efterfulgt af et brud, med tid til til at vurdere det hele...hvorefter vi fandt sammen igen, og i år ku fejre et års bryllupsdag....naturligvis på valentinsdag

Anmeld

28. maj 2010

louise8723

ihh hvor sjovt..

nå men altså

Dennis og jeg lærte hinanden at kende ved at jeg fandt ham på DKBN.dk

skrev at jeg sys han var lækker men at det var han jo nok klar over.. Fik et svar hvor der stod at jeg lignede en der kedede sig og hvorfor det sku gå ud over ham.. NÅ!! sikke en idiot tænkte jeg bare.. men han gav mig alligevel sin msn og tilføjelse på facebook..

Det første stykke tid snakkede vi ikke rigtigt sammen.. han blev dog ved med at sende mig musik.. .oO(lidt underligt hehe)

efter lidt begyndte han så for sjov at skrive på face hvornår det skulle være os 2.. tænkte bare at han måtte da ikk være helt normal ham der..!

en dag spurgte han så om det samme igen.. vi snakkede lidt og til sidst gav jeg ham mit nr, inden han kørte på arbejde.. hele natten ringede han til mig når han havde tid på arbejdet.. (selvom jeg skulle i skole næste dag) - og han morede sig kosteligt over min jyske accent..

nå men dagene gik og vi snakkede en del sammen.. det blev hurtigt til en flirt..

Og så en mandag hvor jeg var på vej hjem fra skole ringer han som sædvanligt og spørger i sjov om jeg ikk kommer og rydder hans lejlighed op og bager en kage.. svarer kækt at så må han jo komme og hente mig.. okay siger han så bare og smider på..

æhm WHAT tænkte jeg så.. blev han sur eller var han nu på vej?!

- 3 timer efter holdte han udenfor min lejlighed og NØRJ jeg blev overrasket!! men jeg tog med ham og har aldrig fortrudt det siden..

Idag har vi været sammen i et år.. har en skøn søn og er forlovet..

IM LOVING IT!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.