Jeg boede sammen med en sød fyr i Randers, men så ramlede mit liv ind i en depression og jeg kunne slet ikke finde ud af mig selv. Min mor tilbød at jeg flyttede hjem en periode, og vi tog imod tilbuddet.
Han ville så ikke længere, og så ville han alligevel og jeg var totalt forvirret og manglede overskud. Og vi skiltes for alvor i et kæmpe skænderi, som indebar trusler osv... slet ikke hans stil ellers, men vi var begge lost...
Så jeg flygtede til en lille by med sommerfester sammen med en veninde som var bartender i en sommerbar. Jeg gemte mig bag baren hele aftenen, men hun kendte jo alle, og pludselig kommer den her lyshårede, bredskuldrede, høje fyr hen og præsentere sig, Søren og giver hånd, og ser på mig med de flotteste blå øjne (min store svaghed)
Min veninde hvisker efterfølgende, at hun har lidt kørende med ham og at han er meget sød.
Efter lukketid, holder de lokale unge eftergilde og vi tager med. Her lover den søde fyr at han sagtens tør sove med min veninde og jeg, og vi tager ham på ordet. Aldrig i livet har jeg grinet så meget, som den nat, og min veninde mokkede for vildt, fordi hun ikke kunne få sovet fordi vi var så platte.
De fortsætter med at udvikle på deres forhold indtil min veninde finder en "overlapper" til at tage pladsen og Søren opsøger mig, for at tale ud.
Vi er jordens bedste venner i nogle måneder, og jeg bor lidt hist og her, har en torsdags-bolleven, går i terapi og livet er let og ligetil...
Min veninde som jeg til tider bor hos, gør mig opmærksom på, at jeg er meget sammen med Søren, og jeg fortæller hende at vi bare er venner.
Da hans fødselsdag nærmer sig, invitere han mig med til hans forældres hus weekenden over og vi drager af. Vi har været hemmelige venner i den periode, da jeg havde lovet min veninde, at selvom hun ikke ville have ham, så skulle jeg holde mig fra ham, så hans forældre er lidt nysgerrige efter at se hvem jeg er.
Natten til hans fødselsdag falder brikkerne på plads i mit hoved og jeg, praktisk talt, kaster mig over ham... Og så var det ligesom klaret.
Omkring termin for vores 3. barn er også tidspunktet hvor vi har kendt hinanden i 9 år, vi blev gift for snart 3 år siden og vores forhold er godt og solidt, self. med op og nedture, men jeg synes vi er gode til at rumme hinanden...