LadyRanda skriver:
Vores historie :
Det startede med at Thomas skrev et brev til mig inde på scor.dk, som jeg ignorede lidt, da jeg ikke lige troede at han var noget for mig, men så skrev han et brev mere. Som jeg så besvarede med at vi da kunne skrive lidt på msn, og se om der var kemi. Og det var der sååå. I den grad. Vi chattede i et par måneder sammen, og efter længere tids plagen fra Thomass side, gik vi på cam, og der var jeg helt solgt, vi chattede lange nætter sammen.
Thomas skulle på militær øvelse i 3 uger, og derefter havde vi aftalt at mødes. Jeg tudet og var dybt ulykkelig over at jeg ikke kunne komme til at snakke med ham mens han var afsted, jeg var virkelig blevet glad for ham og jeg var virkelig blevet dybt forelsket i den her mand, som jeg overhovedet ikke kendte. (Dybt mærkeligt) Det skal lige siges at vi skrev mange mange sms'er sammen fra udlandet, og jeg fik jævnlig opkald. Jeg tror han brugte en formue på at holde kontakten med mig.
Vi skulle mødes en aften hvor jeg skulle til fødselsdag, så min undskyldning for at finde en rigtig lækker prinsesse kjole var på plads. Thomas kunne først komme hertil, da klokken var 23.00 eller senere, så han holdte mig opdateret over sms, så jeg kunne forlade selvskabet. Jeg hentede ham i mit fineste pus, en kold Nov. aften i 2008. Dengang med langt krøllet lyst hår, så jeg lignede en rigtig prinsesse. Også stod han der i sin uniform, efter 3 ugers længsel, efter en mand jeg faktisk ikke kendte. Han kiggede på mig og sagde "Nå det er så dig der er den berygtede Marlene", jeg smilede til ham og sagde "ja, det var det" Jeg var meget genert, og jeg viste ikke rigtig hvor jeg skulle gøre af mig selv. Så trak Thomas mig over med sin hånd og gjorde tegn til at han ville kysse mig, jeg var meget nervøs. Men selvfølgelig skulle han have et kys, for nu stod han jo der, Manden af mine drømme, der havde fået mig til at føle som jeg aldrig havde følt før. Han smilede til mig og kyssede mig. Vi tog hinandens hånd, mens Thomas gik og slæbte på alt hans udstyr, også gik vi hjem til mig hånd i hånd. Og med det største smil på læben. Vi gik hjem i seng, da Thomas var meget træt, og hov, dyrkede en masse dejlig sex. De efterfølgende dage i weekenden, hyggede vi os rigtig meget, han fik mig til at grine, blive genert, og få røde kinder. vi gik lange ture, og snakkede og snakkede mens vi kigge og smilede til hinanden. Og lige præcis der viste jeg at han var ham som jeg havde gået og drømt om. Og det er han stadig. Jeg er meget forelsket i ham! Og jeg han da heldigvis mærke at det er 110% gengældt :-)
Det var vores lille start.
Årh jeg kan lige se det for mig... dig med fin kjole og prinsesse krøller og ham i uniform som stiger ud af toget suuuuuk! Det er jo lige til en film