Aalborg piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Tina2

iln skriver:

Nu har jeg lige sendt papirerne ind og ønsket lægerne i Gandrup. De havde heldigvis tilgang for nye patienter.

Synes faktisk vores grønne badeværelse er ret sejt. Jeg vil med glæde skifte det ud, men der er dælme ikke mange af den slags tilbage. "Heldigvis" lavede sælger nyt køkken og bryggers for 5 år siden. Ikke vores stil men bedre end 70´er stilen.

Lækkert, ja her er vist ikke gjort en disse siden 70'erne :-)

Her var en udestue i forlængelse af huset, den har vi raget ned og så lagt de 32 m2 den fyldte til huset.... Så har nu et hus på 173 m2:-)

Altså, jeg er ikke så vild med vores badeværelse, men der er bla stort badekar og det er jo egentlig en god ting når man har børn, men det bli'r jo også raget ned, når vi laver om:-)

Dejligt I kunne få lægerne i Gandrup:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

iln

Tina2 skriver:

Lækkert, ja her er vist ikke gjort en disse siden 70'erne :-)

Her var en udestue i forlængelse af huset, den har vi raget ned og så lagt de 32 m2 den fyldte til huset.... Så har nu et hus på 173 m2:-)

Altså, jeg er ikke så vild med vores badeværelse, men der er bla stort badekar og det er jo egentlig en god ting når man har børn, men det bli'r jo også raget ned, når vi laver om:-)

Dejligt I kunne få lægerne i Gandrup:-)

Vi er lidt irriteret over det sælger har gjort ved det store badeværelse. Der var nemlig også badekar men det har de valgt at rage ned og så har de sat et kæmpe kæmpe Ikea ligende skab op.Ikke at der er noget i vejen med Ikea, men det passer bare slet ikke ind på badeværelset. Det ser rigtig tosset ud.

Vores hus er 155 og vi har ikke mulighed for at bygge til sådan som huset ligger på grunden. Men det er nu også stort nok til os. Vi har tre værelser ud over soveværelset så har plads til 3 børn, men grundet vores begge erhverv har vi brug for et kontor så vi kommer lidt i bekneb, hvis vi vælger at få det (som jeg jo gerne vil have - manden er ikke enig)

Hvornår har du egentlig termin?

Anmeld

31. maj 2010

Tina2

iln skriver:

Vi er lidt irriteret over det sælger har gjort ved det store badeværelse. Der var nemlig også badekar men det har de valgt at rage ned og så har de sat et kæmpe kæmpe Ikea ligende skab op.Ikke at der er noget i vejen med Ikea, men det passer bare slet ikke ind på badeværelset. Det ser rigtig tosset ud.

Vores hus er 155 og vi har ikke mulighed for at bygge til sådan som huset ligger på grunden. Men det er nu også stort nok til os. Vi har tre værelser ud over soveværelset så har plads til 3 børn, men grundet vores begge erhverv har vi brug for et kontor så vi kommer lidt i bekneb, hvis vi vælger at få det (som jeg jo gerne vil have - manden er ikke enig)

Hvornår har du egentlig termin?

Hvor stor er jeres grund? Vi har en stor grund på 1200 m2, så det var ikke noget problem at få bygget til... Men når vi er færdige har HELE hytten også fået en omgang, vi mangler atadig værelse, 2 badeværelser, bryggers/gang og kontor + en masse småting.....

Vi har rykket ALT i haven op, det var et vildnis uden lige, fik fjernet 6 tons grene, trærødder osv, så haven var bare en stor gang jord, og så har vi anlagt ny have HELT fra bunden, så har en fantastisk dejlig have nu :-)

Jeg har termin d. 19. september:-)

Anmeld

1. juni 2010

iln

Tina2 skriver:

Hvor stor er jeres grund? Vi har en stor grund på 1200 m2, så det var ikke noget problem at få bygget til... Men når vi er færdige har HELE hytten også fået en omgang, vi mangler atadig værelse, 2 badeværelser, bryggers/gang og kontor + en masse småting.....

Vi har rykket ALT i haven op, det var et vildnis uden lige, fik fjernet 6 tons grene, trærødder osv, så haven var bare en stor gang jord, og så har vi anlagt ny have HELT fra bunden, så har en fantastisk dejlig have nu :-)

Jeg har termin d. 19. september:-)

Vores gund er lidt over 800 så derfor. Vi har også en del i haven der skal op. Eksempelvis et kæmpe birketræ da Peter er allergisk. I det ene hjørne er der også et kæmpe vildnis som vi vil rygge op og lægge græs, så vi kan få en gynge og legehus. Men der er mange ting der bliver, vi har fx: æbler, pærer, blommer og kirsebær + stikkelsbær, hindbær og ribs. Dem rører vi ikke. Vores største ønske er en masse frugtbuske/træer og det har vi da fået opfyldt.

Dejligt med et septemberbarn. Silas er fra den 4. Tænk sig at han snart bliver et år gammel. Tiden går bare alt for stærkt.

Anmeld

1. juni 2010

Tina2

iln skriver:

Vores gund er lidt over 800 så derfor. Vi har også en del i haven der skal op. Eksempelvis et kæmpe birketræ da Peter er allergisk. I det ene hjørne er der også et kæmpe vildnis som vi vil rygge op og lægge græs, så vi kan få en gynge og legehus. Men der er mange ting der bliver, vi har fx: æbler, pærer, blommer og kirsebær + stikkelsbær, hindbær og ribs. Dem rører vi ikke. Vores største ønske er en masse frugtbuske/træer og det har vi da fået opfyldt.

Dejligt med et septemberbarn. Silas er fra den 4. Tænk sig at han snart bliver et år gammel. Tiden går bare alt for stærkt.

Ja, tiden flyver afsted, min datter skal i skole til aug, og min søn som bliver 3 år imorgen startede i børnehave for en måned siden....

Bli'r nu skønt med en bette bebs igen:-)

Uha ja, vi fik også 4 birketræer op her- bla to kæmpe hængebirk i indkørslen da Thomas- min mand er frygtelig allergisk overfor birk... Og 14 dage efter vi flyttede herop begyndte Filuca. Hun har aldrig vist tegn på noget som helst allergi, men jeg skal da lige love for hun havde arvet Thomas' birk- og græspollen allergi.... Hun kom i vaccine i sept '08, det varer 3 år og det virker heldigvis allerede optimalt på hende!!! :-)

Vi havde også to store grantræer ud til stien + en tjørnehæk, så ALT kom op! Her var ikke et eneste frugttræ, men det er der nu, vi har fået lavet en rigtig dejlig have med køkkenhave, pavillion, stor græsplæne osv. Drivhus er lavet af den gamle udestue, så det er stort og lækkert:-)

Vi mangler så stadig at anlægge to terrasser, men det skal nok komme... Det tager jo lidt ekstra tid, når man laver det hele selv....

Lyder dejligt I allerede har en masse frugttræer, det er det jeg savner mest her, for alle vores træer er jo kun 2 år gamle....

Hvornår var det I sku flytte? Hvor arbejder I henne? Eller går du stadig på barsel?

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Anette-Johansen skriver:

Hej Piger.

Tænkte på om der var nogle fra Aalborg eller omegn, som kunne tænke sig at vi lavede en lille hyggeklub, sammen med børnene?

Jeg har selv Thilde som er fra den 4. maj i år, og tror måske hun ville ha godt af at komme ud blandt andre børn 

Men skriv hvis der er nogle der har lyst, til at mødes, i kan sagtens være hos os første gang hvis det skulle være

Stort kuns Anette og Thilde

Har du set "Aalborg zoo tur" oplægget? Er du frisk på det - og alle i andre herinde?

Anmeld

1. juni 2010

iln

Tina2 skriver:

Ja, tiden flyver afsted, min datter skal i skole til aug, og min søn som bliver 3 år imorgen startede i børnehave for en måned siden....

Bli'r nu skønt med en bette bebs igen:-)

Uha ja, vi fik også 4 birketræer op her- bla to kæmpe hængebirk i indkørslen da Thomas- min mand er frygtelig allergisk overfor birk... Og 14 dage efter vi flyttede herop begyndte Filuca. Hun har aldrig vist tegn på noget som helst allergi, men jeg skal da lige love for hun havde arvet Thomas' birk- og græspollen allergi.... Hun kom i vaccine i sept '08, det varer 3 år og det virker heldigvis allerede optimalt på hende!!! :-)

Vi havde også to store grantræer ud til stien + en tjørnehæk, så ALT kom op! Her var ikke et eneste frugttræ, men det er der nu, vi har fået lavet en rigtig dejlig have med køkkenhave, pavillion, stor græsplæne osv. Drivhus er lavet af den gamle udestue, så det er stort og lækkert:-)

Vi mangler så stadig at anlægge to terrasser, men det skal nok komme... Det tager jo lidt ekstra tid, når man laver det hele selv....

Lyder dejligt I allerede har en masse frugttræer, det er det jeg savner mest her, for alle vores træer er jo kun 2 år gamle....

Hvornår var det I sku flytte? Hvor arbejder I henne? Eller går du stadig på barsel?

Jeg går stadig på barsel. Den slutter den 30. juni og så tager Peter 7 ugers forældreorlov. Dog har han valgt at tage 4 ugers ferie først pga. vores bryllup her den 12. Så han er igang med sidste arbejdsuge nu. Jeg søger arbejde. Blev færdiguddannet lige inden Silas kom. Desværre er der ingen jobs overhovedet at få i Nordjylland som skolelærer. Har søgt alle stillinger der er som passer til min fagkombination. Så det ender nok med at Peter og jeg skal gå hjemme sammen i 3 mdr. Spændende hvordan det kommer til at gå.  Jeg mener jo der så er rig mulighed får at få lavet nogle praktiske ting ved huset - Peter mener han skal se VM

Vi overtog huset i onsdags men officielt er det vores fra i dag. Vi skal have malet hele huset her den 6., 7. og 8. og så flytter vi ind den 19. Så man må sige vi er godt booket op her i juni. Jeg håber også vi kan nå at få Silas værelse gjort helt klart i huset så han ikke oplever alt for store forandringer der. Men vi har allerede haft ham med deroppe mange gange, så han kunne vænne sig til de nye omgivelser.

Vi har også drivhus. Så næste sommer vil vi have det fyldt op + lavet grøntsags- og krydderihave. Sælger fortalte at det ene blommetræ gav 30 kg. sidste år så sig endelig til hvis I mangler frugt. Vi har åbenbart masser af det.

Anmeld

1. juni 2010

Thildesmor

saxi skriver:

Har du set "Aalborg zoo tur" oplægget? Er du frisk på det - og alle i andre herinde?

ej det har jeg ikke set hvor ligger det henne? og det lyder da som en RIGTIG god ide

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Tina2 skriver:

Ja så kommer du jo ikke til at bo så langt fra mig :-)

Vi har Fakta og Brugsen og ellers er her en supergod børnebutik Mi-casita (har også en hjemmeside af samme navn) og pizzariaer (2 stk), en Nærkøb og Camilisi som er bager og posthus :-)

Hej Tina

Den børnebutik I har i byen, har den kun tøj, eller har de også ting fx madkasser? Jeg står nemlig og mangler to stk til mine nystartede børnehavebørn og ved ikke lige hvor jeg skal købe dem, med mindre jeg skal køre helt til Aalborg (jeg bor i Hou).

Line

Anmeld

1. juni 2010

Tina2

linemus skriver:

Hej Tina

Den børnebutik I har i byen, har den kun tøj, eller har de også ting fx madkasser? Jeg står nemlig og mangler to stk til mine nystartede børnehavebørn og ved ikke lige hvor jeg skal købe dem, med mindre jeg skal køre helt til Aalborg (jeg bor i Hou).

Line

Hm, jeg tror faktisk ikke hun har madkasser.... Hun har ellers både tøj, lidt legetøj og Didl-ting osv.... Men kig på hendes hjemmeside, den hedder www.mi-casita.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.