iln skriver:
Vores gund er lidt over 800 så derfor. Vi har også en del i haven der skal op. Eksempelvis et kæmpe birketræ da Peter er allergisk. I det ene hjørne er der også et kæmpe vildnis som vi vil rygge op og lægge græs, så vi kan få en gynge og legehus. Men der er mange ting der bliver, vi har fx: æbler, pærer, blommer og kirsebær + stikkelsbær, hindbær og ribs. Dem rører vi ikke. Vores største ønske er en masse frugtbuske/træer og det har vi da fået opfyldt.
Dejligt med et septemberbarn. Silas er fra den 4. Tænk sig at han snart bliver et år gammel. Tiden går bare alt for stærkt.
Ja, tiden flyver afsted, min datter skal i skole til aug, og min søn som bliver 3 år imorgen startede i børnehave for en måned siden....
Bli'r nu skønt med en bette bebs igen:-)
Uha ja, vi fik også 4 birketræer op her- bla to kæmpe hængebirk i indkørslen da Thomas- min mand er frygtelig allergisk overfor birk... Og 14 dage efter vi flyttede herop begyndte Filuca. Hun har aldrig vist tegn på noget som helst allergi, men jeg skal da lige love for hun havde arvet Thomas' birk- og græspollen allergi.... Hun kom i vaccine i sept '08, det varer 3 år og det virker heldigvis allerede optimalt på hende!!! :-)
Vi havde også to store grantræer ud til stien + en tjørnehæk, så ALT kom op! Her var ikke et eneste frugttræ, men det er der nu, vi har fået lavet en rigtig dejlig have med køkkenhave, pavillion, stor græsplæne osv. Drivhus er lavet af den gamle udestue, så det er stort og lækkert:-)
Vi mangler så stadig at anlægge to terrasser, men det skal nok komme... Det tager jo lidt ekstra tid, når man laver det hele selv....
Lyder dejligt I allerede har en masse frugttræer, det er det jeg savner mest her, for alle vores træer er jo kun 2 år gamle....
Hvornår var det I sku flytte? Hvor arbejder I henne? Eller går du stadig på barsel?