Aalborg piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.919 visninger
50 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Thildesmor

Hej Piger.

Tænkte på om der var nogle fra Aalborg eller omegn, som kunne tænke sig at vi lavede en lille hyggeklub, sammen med børnene?

Jeg har selv Thilde som er fra den 4. maj i år, og tror måske hun ville ha godt af at komme ud blandt andre børn 

Men skriv hvis der er nogle der har lyst, til at mødes, i kan sagtens være hos os første gang hvis det skulle være

Stort kuns Anette og Thilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

tb

Hej

jeg bor godt nok lidt uden for Aalborg, nemlig ved Hjallerup. Og jeg mangler os lige babyen... Hun skulle meget gerne komme inden for de næste 3-5 uger  men det lyder da som et rigtig hyggeligt forslag..

kh tina

Anmeld

27. maj 2010

Thildesmor

jamen hvis du er frisk, venter jeg gerne på din baby  

Anmeld

27. maj 2010

Patrick07

jeg vil da super gerne med  hvis det er okay at man er gravid og har et barn på snart 3 år?? eller er det kun sådan noget baby møde noget

Anmeld

27. maj 2010

Thildesmor

Ork kom du bare, det lyder rigtig hyggeligt du er frisk også

Anmeld

27. maj 2010

tb

er da helt sikkert frisk  der skal jo nok komme en update på hvornår bette pigen har lyst til at komme ud til os

Anmeld

27. maj 2010

Thildesmor

tb skriver:

er da helt sikkert frisk  der skal jo nok komme en update på hvornår bette pigen har lyst til at komme ud til os

lyder rigtig godt, vi venter spændt  

Anmeld

27. maj 2010

iln

Jeg er også frisk. Jeg har Silas på snart 9 mdr. og han trænger virkelig til at komme ud blandt andre børn.

Anmeld

27. maj 2010

Thildesmor

iln skriver:

Jeg er også frisk. Jeg har Silas på snart 9 mdr. og han trænger virkelig til at komme ud blandt andre børn.

Perfekt, kan også mærke på Thilde at hun godt kunne bruge nogle andre at pludre med

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Er også frisk (Der har lige været oprette en tråd om lidt det samme) Har en datter på 2 og venter en dreng til september..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.