Aalborg piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Tullebobs

Jeg er også klar på en playdate til William (8 uger) og noget kaffe til moaren Vi er fra Nørresundby.

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

o0sus0o

jeg har en datter på 4 år jeg hopper nok på en anden gang i holder noget den næste mdr tid er jeg hel fyldt.. jeg bor også i aalborg.

Anmeld

27. maj 2010

Kaufie

Det kunne da være hyggeligt at udvide bekendtskabs/vennekredsen med børnefamilier i nærområdet - så William (3 til august) og jeg (med novemberbebs i maven) er også klar. Vi bor i Nr. sundby

Anmeld

27. maj 2010

Thildesmor

ej hvor lyder det bare dejligt allesammen, det kunne bare være så hyggeligt, lader lige tråden kører en dag eller to og så kommer der nogle datoer på banen :0)

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Jeg vil da mægtig gerne med Jeg har Viktor på 18 måneder og venter en prinsesse til oktober

Jeg er gået på læseferie nu... Men aner ikke om hvordan og hvorledes med aktivering og kontanthjælp som jeg skal på til juli... Men ellers får jeg da barsel den 2 sep Så skulle jeg have masser af fritid - Og inden da skal jeg nok få klemt noget fritid ind Smiler

Anmeld

30. maj 2010

Thildesmor

Hej tøser.

Så kommer der lige nogle datoer til hvornår det evt kan lade sig gøre og holde vores, kaffe, kage-pludre klub  Bare skriv på hvilke datoer der passer og så må vi tage den hvor flest kan..

14 juni Anette,

17 juni Anette,

21 juni Anette,

24 juni Anette,

Stopper lige her da det måske kommer for tæt på sommerferien så

Stort knus fra Anette

Anmeld

30. maj 2010

Kaufie

Jeg kan ikke på hverdage, da jeg skal på job......

Anmeld

30. maj 2010

Thildesmor

Kaufie skriver:

Jeg kan ikke på hverdage, da jeg skal på job......

øv vi kan nemlig ikke i weekenderne da vi altid skal noget

Anmeld

30. maj 2010

tb

Anette-Johansen skriver:

Hej tøser.

Så kommer der lige nogle datoer til hvornår det evt kan lade sig gøre og holde vores, kaffe, kage-pludre klub  Bare skriv på hvilke datoer der passer og så må vi tage den hvor flest kan..

14 juni Anette,

17 juni Anette,

21 juni Anette,

24 juni Anette,

Stort knus fra Anette

Hej Anette

uha, jeg tør næsten ikke love noget deromkring, da jeg jo har termin den 20 juni

men er frisk på et lidt senere tidspunkt..

knus tina

Anmeld

30. maj 2010

saxa

Anette-Johansen skriver:

Hej tøser.

14 juni Anette,

17 juni Anette,

21 juni Anette, Marianne

24 juni Anette,

Stort knus fra Anette

d.17.Juni skal jeg til min sidste eksamen - d.24.juni er der dimission på skolen.. Af de datoer der, er jeg kun med på d.21.juni.. Ellers først senere igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.