Aalborg piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Thildesmor

tb skriver:

Hej Anette

uha, jeg tør næsten ikke love noget deromkring, da jeg jo har termin den 20 juni

men er frisk på et lidt senere tidspunkt..

knus tina

hehe det kan jeg da godt forstå du ikke tør  så hopper du bare med på vognen næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Thildesmor

saxi skriver:

d.17.Juni skal jeg til min sidste eksamen - d.24.juni er der dimission på skolen.. Af de datoer der, er jeg kun med på d.21.juni.. Ellers først senere igen..

Det er også fint vi ser på hva de andre siger

Anmeld

30. maj 2010

Liljesilas

Anette-Johansen skriver:

Hej Piger.

Tænkte på om der var nogle fra Aalborg eller omegn, som kunne tænke sig at vi lavede en lille hyggeklub, sammen med børnene?

Jeg har selv Thilde som er fra den 4. maj i år, og tror måske hun ville ha godt af at komme ud blandt andre børn 

Men skriv hvis der er nogle der har lyst, til at mødes, i kan sagtens være hos os første gang hvis det skulle være

Stort kuns Anette og Thilde

Hejsa

Jeg er fra Aalborg, hvor jeg bor med min mand og lille hund. Jeg synes det lyder hyggeligt, men min dreng har først termin her den 19. juni (håber dog han kommer før)

Hilsen Maya (uge 38)

Anmeld

30. maj 2010

Thildesmor

mayapigen skriver:

Hejsa

Jeg er fra Aalborg, hvor jeg bor med min mand og lille hund. Jeg synes det lyder hyggeligt, men min dreng har først termin her den 19. juni (håber dog han kommer før)

Hilsen Maya (uge 38)

jamen hop bare med på vognen det kunne bare være hyggeligt

Anmeld

30. maj 2010

fm-mutti

Jeg er bestemt også klar, jeg bor i Vester Hassing og har to børn- og en på vej :-)

Anmeld

30. maj 2010

Tina2

fm-mutti skriver:

Jeg er bestemt også klar, jeg bor i Vester Hassing og har to børn- og en på vej :-)

Hm, loggede ind med mit gl login, jeg ikke bruger mere, men jeg er altså klar:-) Ville bare lige skrive fra den her profil som er den jeg bruger:-)

Anmeld

30. maj 2010

Ann-

hej.. jeg kunne også godt tænke mig at mødes..

jeg har Emma på snart 17 mdr..

jeg har fri hver onsdag

Anmeld

30. maj 2010

Liljesilas

Anette-Johansen skriver:

jamen hop bare med på vognen det kunne bare være hyggeligt

Men jeg hopper først med på vognen, efter jeg har født min dreng. Hvis der kommer nogle dage sener 

Anmeld

30. maj 2010

Thildesmor

ej synes det er rigtig godt der er så mange der er friske på at mødes :0) vi skal hvis bare ha fundet ud af det med datoen, jeg har foreslået 4 datoer, men er da åben for andre forslag også

Anmeld

30. maj 2010

iln

Jeg har jo lige et bryllup her den 12. og overtager et hus efterfølgende, så vil ikke booke mig på forhånd ind. For mit vedkommende er det nok bedst helt henne i juli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.