Vores første barn sov i liften i sengen mellem os, hun kom hurtigt i egen seng og eget værelse. Vi vækkede hinanden hvilket var lidt træls da hun sov igennem fra ca 4-5 mdr...
Vores andet barn sov hos os i vores seng fra dag 1, der lå han så til han blev ca 14-15 mdr, så kom han i sin tremmeseng og sov der indtil han var 21 mdr. Så købte vi en køjeseng hvos han fik under køjen, lidt tidligt men et stort hit fordi storesøster sov "ovenpå" :-)
Vores tredje barn har sovet hos os fra dag 1, han er nu lidt over 7 mdr og sover stadig i vores seng. Han er indenfor den sidste måned begyndt at blive puttet i tremmesengen som står lige ved siden af sengen, men ca ved midnatstid kommer han over til os. Han vågner stadig et par gange for at blive ammet om natten...
Da drengene var helt små passede jeg lidt på at de ikke kogte under min dyne, men min ældste søn elskede nær kontakten og nød når han kunne sove helt op ad mig, så det fik han lov til, og så havde vi altså dyne over os... Min yngste dreng kan godt lide at ligge på siden og så med ryggen helt tæt på mig, det får han også lov til. Nyder nærheden med børnene, også når de to store på nu 6 og knap 3 år kommer ind om natten og putter i sengen, det er bare for dejligt med en familieseng ;-)
Knus Kathrina
Anmeld