ct skriver:
Nå, jeg har en lille debat med min mor omkring utraditionelle forhold;
Tager barnet skade af, at barnet bor alene med moderen og at faderen så kommer på besøg nogle gange om ugen med eventuelle overnatninger?
Min mors holdning er nok, at enten bor man sammen, ellers er man slet ikke sammen.
Hvad tror I? - Hvis mor og far har det bedst på den måde, vil det så være forvirrende for barnet eller vil han/hun opfatte det som værende normalt? 
Knus, Camilla
Hejsa,
Jeg ser ingen problemer i det overhovedet.
Hvis i er glade og lykkelige og hviler i denne situation så vil Jeres børn også gøre det. De har jo ikke prøvet andet og kender jo ikke til andet.
Selv har jeg en mand som bor her, men så alligevel ikke. Han arbejder i en branche hvor de ligger uder største dele af tiden. Pt er han væk 12 dage og hjemme i to - sådan var det i 8 uger - nu er han væk fra søndag aften til fredag aften. Inden længe skal han være et sted for han skaal være fra søndag aften til torsdag aften.
Så selvom vi har fælles adresse og lever sammen, så er vi jo ikke ret meget forskelllige fra Jer, vi har bare et fælles hjem og ikke hvert vores.
Christina, som trives under omstændighederne, men som da ville elske at få min mand hjem hver dag kl 1600:0)
Anmeld