Søvn under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Trolde_mor

Ansemusen skriver:

DROP rengøringen og koncentrer dig om læsning og afslapning! Man kan ikke forvente et totalt clean hjem af en gravid  Jeg har selv styrtet rundt med støvsuger og støvklud mange gange undervejs, fordi der kom gæster. Men det er jo totalt tosset og fuldstændig ligegyldigt! Folk kommer jo for at besøge mig og ikke for at se en skinnende rent hjem!

Ja, burde jeg.. og må jeg prøve at stræbe efter.. og så måske tage en lur så snart jeg trænger til det, frem for at trække tiden ud, fordi jeg får dårlig samvittighed over at være så træt at jeg må hen at sove..

Men man ønsker jo at have en pænt og rent hjem.. og punker hele tiden mig selv med, at hvis jeg skal være en god mor burde jeg altså også have overskuddet til lige at svinge støvsugeren osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Ja, det når hun nok ikke inden dåben. Men ja, mad og toiletbesøg når hun sover

Kunne forestille mig at i har købt de der man kan køle i køleskabet til hendes tænder (du er jo altid så forberedt ) - hjælper den ikke lidt?

Der er heller ikke andet for, det ville jo være meget værre hvis ikke hun tog springene.

Må også være rart for Daniel at han kan læse det er nor,alt, og at det ikke har noget med ham at gøre, men blot er en del af hendes udvikling..

bideringene er frygteligt store til hendes lille mund men sutterne får nogle interessante ture rundt i munden

Han blev lidt ked da det var helt slemt i går, men han ved godt det er en del af det...

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

bideringene er frygteligt store til hendes lille mund men sutterne får nogle interessante ture rundt i munden

Han blev lidt ked da det var helt slemt i går, men han ved godt det er en del af det...

Hm..kan i ikke smide en sut i køleskabet eller fryseren så? (tænker at den ikke bliver alt for kold i fryseren) så det kan lindre lidt?

Ikke noget at sige til han bliver ked af det. Men håber han kan huske da det ikke var sådan og se frem til at hun kommer over det tigerspring, og far igen er den bedste i hele verden (lige som mor er selvfølgelig )

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Hm..kan i ikke smide en sut i køleskabet eller fryseren så? (tænker at den ikke bliver alt for kold i fryseren) så det kan lindre lidt?

Ikke noget at sige til han bliver ked af det. Men håber han kan huske da det ikke var sådan og se frem til at hun kommer over det tigerspring, og far igen er den bedste i hele verden (lige som mor er selvfølgelig )

kunne godt være vi skulle prøve det.. hmm! havde jeg faktisk ikke tænkt på, søde god idé

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

kunne godt være vi skulle prøve det.. hmm! havde jeg faktisk ikke tænkt på, søde god idé

Wee dejligt at kunne hjælpe - håber at det hjælper den køre Laura lidt

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hindeløsning kan de lave hvis man har åbnet sig lidt selv. Og det er noget som virker i ca. halvdelen af forsøgene. Så det kan også bare resultere i et døgn med smertefulde plukkeveer og deraf manglende søvn og energi, hvis fødslen så tilfældigvis skulle starte af sig selv umiddelbart derefter. Jeg havde dog nok selv sagt ja, hvis hun kunne, da jeg var/er mega desperat!!!

God tur til jordemor søde

Det kunne hun ikke...var faktisk slet ikke i nærheden af at kunne løsne den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.