Søvn under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.032 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Trolde_mor

Bare et hurtigt spørgsmål:

Hvor meget sov/sover i under graviditeten? Var/er det hver dag til middag? Var det kun i 1. trimester eller hele graviditeten igennem?

Syntes nemlig jeg er enormt træt hele tiden... På trods af at jeg tager jern, spiser, rugbrød osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej søde!

For mig kom det meget i perioder, men generelt var jeg meget træt, jo! Kunne sagtens sove til middag hver dag, men havde ikke altid mulighed for det

Jeg synes bestemt ikke du skal være bekymret! Din krop knokler på højtryk for den lille myre!!

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

hej søde!

For mig kom det meget i perioder, men generelt var jeg meget træt, jo! Kunne sagtens sove til middag hver dag, men havde ikke altid mulighed for det

Jeg synes bestemt ikke du skal være bekymret! Din krop knokler på højtryk for den lille myre!!

Tak for dit svar smukke..

Ja, ved jo godt den arbejder på højtryk Men ihhh er træt af at være træt, selvom jeg nyder at være gravid

Sover heller ikke hver dag selvom jeg nok nemt kunne.. hehe..

Går det stadig super, med den lille Laura?

Anmeld

25. maj 2010

JacobsMoar

Jeg kunne også sove hele tiden det første stykke tid.. Men det gik over i starten af 2. trimester.. Jo, jeg er da stadig træt, men SLET SLET ikke i som i starten.. Der kunne jeg dårlig nok køre hjem fra arbejde..

Anmeld

25. maj 2010

CHD

Jeg var temmelig træt gennem hele 1. trimester, hvorefter jeg kvikkede helt op de næste 4 mdr.

Nu, hvor jeg har et par mdr. tilbage er trætheden kommet retur. Jeg sover ikke til middag hver dag, men jeg kan sagtens mærke at det nu er blevet hårdere for kroppen at være gravid. Jeg synes ikke det er noget du skal bekymre dig om.

Er faktisk lige vågnet efter en lille "morfar" på sofaen

Carina 34 +2

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Tak for dit svar smukke..

Ja, ved jo godt den arbejder på højtryk Men ihhh er træt af at være træt, selvom jeg nyder at være gravid

Sover heller ikke hver dag selvom jeg nok nemt kunne.. hehe..

Går det stadig super, med den lille Laura?

Hun drøner derudaf... Kan ikke følge med

Vi har lige haft nogle MEGET barske dage med tand"syge" og et tidligt tigerspring blandet sammen Det er bedre i dag, for der virker ikke som om tænderne driller hende mere Men hun er stadig pyldret og ekstremt morsyg! De sidste 2 dage har det - bogstavligt talt - været sådan at hun har SKREGET så snart jeg har forladt lokalet... Også selvom Daniel sad med hende! Og hun stoppede ikke med at skrige før jeg kom tilbage og tog hende ind til mig.. hmm!!! HÅRDT

Men i dag lader det til hun godt kan ligge lidt selv, bare jeg er i lokalet, tæt på hende og taler hele tiden

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Var kronisk træt i 1. trimester, havde meget energi i 2. trimester og nu her i 3. har det været lidt i perioder...en hel del her til sidst

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Var kronisk træt i 1. trimester, havde meget energi i 2. trimester og nu her i 3. har det været lidt i perioder...en hel del her til sidst

gider du godt lige pille et sted hen og føde?

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

gider du godt lige pille et sted hen og føde?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...men der sker ikke en s***

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...men der sker ikke en s***

det kan hun da ikke være bekendt!!!

Gå lige hen og åben vinduet, så skal jeg love dig jeg sender en røvfuld vestøv afsted som rammer dig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.