Søvn under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

det kan hun da ikke være bekendt!!!

Gå lige hen og åben vinduet, så skal jeg love dig jeg sender en røvfuld vestøv afsted som rammer dig!!!!

TAAAK, søde Caroline  Nu skal jeg til jordmoder her lige om lidt, så håber jeg hun kan komme med noget positivt. lillepigen er meget stille, så jeg håber det er fordi hun lader op til den store finale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

TAAAK, søde Caroline  Nu skal jeg til jordmoder her lige om lidt, så håber jeg hun kan komme med noget positivt. lillepigen er meget stille, så jeg håber det er fordi hun lader op til den store finale

psssst... Hindeløsning

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

psssst... Hindeløsning

Det spørger jeg om...men gør det ikke ondt??? Og kan hun gøre det allerede idag??

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det spørger jeg om...men gør det ikke ondt??? Og kan hun gøre det allerede idag??

Jeg fik det ikke gjort (gav jo ikke så meget mening inden pks ), men jeg ved at hun kan gøre det med det samme... nogle gør det vist lidt ondt på, jo.. men ikke alle

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Jeg fik det ikke gjort (gav jo ikke så meget mening inden pks ), men jeg ved at hun kan gøre det med det samme... nogle gør det vist lidt ondt på, jo.. men ikke alle

Ihh tak, det vil jeg spørge hende om

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ihh tak, det vil jeg spørge hende om

ja, gør det søde!

Det gør i hvert fald ikke mere ondt end fødslen

Anmeld

25. maj 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

Hun drøner derudaf... Kan ikke følge med

Vi har lige haft nogle MEGET barske dage med tand"syge" og et tidligt tigerspring blandet sammen Det er bedre i dag, for der virker ikke som om tænderne driller hende mere Men hun er stadig pyldret og ekstremt morsyg! De sidste 2 dage har det - bogstavligt talt - været sådan at hun har SKREGET så snart jeg har forladt lokalet... Også selvom Daniel sad med hende! Og hun stoppede ikke med at skrige før jeg kom tilbage og tog hende ind til mig.. hmm!!! HÅRDT

Men i dag lader det til hun godt kan ligge lidt selv, bare jeg er i lokalet, tæt på hende og taler hele tiden

Lyder som en hård omgang smukke Kunne forestille mig at det tager både hårdt på dig psykisk men også på jeres forhold?

Hvad tigerspring er hun ved?

Håber at det går endnu bedre imorgen

Anmeld

25. maj 2010

Ansemusen

LN_ mor skriver:

Bare et hurtigt spørgsmål:

Hvor meget sov/sover i under graviditeten? Var/er det hver dag til middag? Var det kun i 1. trimester eller hele graviditeten igennem?

Syntes nemlig jeg er enormt træt hele tiden... På trods af at jeg tager jern, spiser, rugbrød osv.

Jeg har altid haft et enormt søvnbehov, så jeg har sovet virkelig længe. I starten kunne jeg sagtens sove til 134-14 stykker indimellem og stadig til 11-12 nu. Så det bliver en brat opvågning når lille fisen kommer. Tilgengæld har jeg ikke sovet til middag særlig ofte, hvilket jeg håber på at kunne i stedet, når han kommer. Uanset hvad så er det jo en tilvænningssag, så Mor her tager en kold tyrker - STARTING FROM TOMORROW!!! Skal sættes igang imorgen, så har nydt min sidste lange søvn i nat - slut prut med det de næste par år *griner*

Anmeld

25. maj 2010

lion

LN_ mor skriver:

Bare et hurtigt spørgsmål:

Hvor meget sov/sover i under graviditeten? Var/er det hver dag til middag? Var det kun i 1. trimester eller hele graviditeten igennem?

Syntes nemlig jeg er enormt træt hele tiden... På trods af at jeg tager jern, spiser, rugbrød osv.

Hej.

Jeg ved ikk hvor langt du er henne, men det er ikk for at skræmme dig. Men der er nogen der er træt hele 9 mdr.

Med Cassandra var jeg det i 1 og 3 trimester, med Julius synes jeg det var hele tiden, men der havde jeg også godt ondt

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Lyder som en hård omgang smukke Kunne forestille mig at det tager både hårdt på dig psykisk men også på jeres forhold?

Hvad tigerspring er hun ved?

Håber at det går endnu bedre imorgen

Det er faktisk ikke så slemt for Daniels og mit indbyrdes forhold, men det er ekstremt hårdt for ham i forhold til Laura at han ikke er "god nok" Kan mærke han bliver ked af ikke at kunne trøste hende, og det er da også bare vildt frustrerende at hun går fra at sidde hos mig og storgrine til at vræle løs hos ham fordi jeg skal tisse

Jamen hun er allerede nået til 19-ugers springet selvom hun kun er 3 mdr og én uge... Men hun har jo hele tiden været tidligere på springene, så sp mener det fortsætter sådan... hmm! Håber bare ikke hun er morsyg på den måde til dåben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.