Paradise i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Diana...

FrkT skriver:

Jo, men det er som regel hvis jeg ikke har det så godt i en periode..... og så op til og under mens.

Hmm måske det hormonerne  Uhh ja den op til mens kender jeg godt Nåå nu der kun 1 time og 40 min tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

FrkT

Diana... skriver:

Hmm måske det hormonerne  Uhh ja den op til mens kender jeg godt Nåå nu der kun 1 time og 40 min tilbage 

Hehe ja.... kender godt det med at tælle minutterne til noget man gerne vil se..

Hormonerne? Du skal måske også til at have mens?

Anmeld

24. maj 2010

ooo

FrkT skriver:

Hehe ja.... kender godt det med at tælle minutterne til noget man gerne vil se..

Vil du ikke også sende mig en pb med hvem der ryger?

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

FrkT skriver:

Ja nu glæder jeg mig endnu mere når du skriver sådan et indlæg 

Nej jeg er gravid 

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

KUK KUK NU DET SGU NU FINALEUGE 

Anmeld

24. maj 2010

saxa

Diana... skriver:

KUK KUK NU DET SGU NU FINALEUGE 

YAY!!! Lukker compen nu.. Skal da se det - lyder ski spændende

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

saxi skriver:

YAY!!! Lukker compen nu.. Skal da se det - lyder ski spændende

yes også her. 

Anmeld

24. maj 2010

Stumpen

Pis og lokum... Er ved at optage paradise, da manden ser en film og har holdt mig fra denne tråd for ikke at se en evt afsløring, så går jeg ind på en anden side og der uden omsvøb er der et fjols der afslører hvem der ryger.... Øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv... Nu skal jeg have mig en tudekiks

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Pis og lokum... Er ved at optage paradise, da manden ser en film og har holdt mig fra denne tråd for ikke at se en evt afsløring, så går jeg ind på en anden side og der uden omsvøb er der et fjols der afslører hvem der ryger.... Øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv... Nu skal jeg have mig en tudekiks

Hold kæft et fjols!!!!!! Jeg sider her og klemmer total tær AHHH det spændende. 

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Altså, jeg ææææææææææææææææælsker Paradise - men der går sku lige lidt for meget tudefjæs i den nu:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.